A A+ A++

Zapraszamy do świata MARKETING TALKS – cyklu wywiadów i podcastów, z liderami marketingu w Polsce, które publikujemy na łamach Mediarun.com.

Pragniemy zanurzyć Was w inspirującym świecie marketingu, a także przybliżyć cenne wskazówki i doświadczenia liderów tej dziedziny w Polsce. Tym razem naszym gościem jest Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu FoodWell.

Artur Gajewski ma ponad 15 lat doświadczenia w dziedzinie marketingu. Jest współzałożycielem Purella Superfoods, która w 2022 roku połączyła się z przedsiębiorstwem Bakalland, tworząc FoodWell. W FoodWell Artur odpowiada za wyznaczanie strategii komunikacji marketingowej i rozwijanie marek. Dodatkowo nadzoruje dział badań i rozwoju, wprowadzając innowacyjny i startupowy charakter w tworzenie nowych produktów dla firmy. Odpowiada też za dział jakości, zapewniając płynną współpracę między kluczowymi obszarami firmy i utrzymując najwyższe standardy jakości.



Podczas wywiadu Artur Gajewski opowiedział o swoich początkach kariery zawodowej, które były pełne determinacji i zaangażowania. Poruszyliśmy również temat największych wyzwań, z jakimi musiał się zmierzyć w swojej pracy. Jego historia była inspirującym przykładem dla osób, które pragną podążać ścieżką marketingową i osiągnąć sukces w tej konkurencyjnej branży.

Artur przestawił nam również trendy związane z sektorem Healthy Food. Wytłumaczył, w jaki sposób FoodWell zachęca ludzi do spróbowania zdrowszych i lepszych produktów, aby jedzenie nie było tylko przyjemnością, ale jednocześnie inwestycją we własne zdrowie. W trakcie wywiadu nie pominęliśmy również celów biznesowych FoodWell i nowości, jakie firma zamierza wprowadzić w przyszłości.

W roku 2021 Artur Gajewski otrzymał prestiżowe nagrody w dwóch kategoriach w Konkursie DyrektorMarketinguRoku. Został uhonorowany jako „Odkrycie roku: Best Start-up Marketer” oraz zdobył tytuł „Dyrektora Marketingu Roku 2021” za swoje osiągnięcia w PURELLA SUPERFOODS. Kolejna edycja konkursu odbędzie się w listopadzie 2023!

Ostatecznie, wywiad ten oferuje pełen wgląd w świat marketingu zdrowej żywności i pokazuje, jak wartościowe są innowacje, zdrowe podejście do odżywiania oraz pasja w realizacji zawodowych aspiracji. Dla słuchaczy, którzy poszukują motywacji i cennych wskazówek, jest to z pewnością inspirujące doświadczenie, które może zmienić ich spojrzenie na karierę w dziedzinie marketingu!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułСуд арештував 23-річного винуватця ДТП у Києві, внаслідок якої загинув нацгвардієць
Następny artykułBędzie dojenie krowy, ujeżdżanie byka i turniej piłkarski. Festyn w Reszkowcach