A A+ A++

Fontanna przed dworcem PKP w Sosnowcu ma ok. 30 m2 powierzchni. Dysze znajdują się na tle logo miasta.

Prace w tym miejscu dokończyła – po tym, jak z placu budowy zeszła firma AGC Bytom – firma z Poznania – C4Y Katarzyna Zasieczna – która wyceniła swoją pracę na 249 tysięcy złotych (miasto planowało przeznaczyć na ten cel 150 tysięcy złotych).

Fontanna to tak naprawdę dysze wystrzeliwujące wodę podobnie do tych z ul. Modrzejowskiej czy Małachowskiego. Tylko powierzchnia tej wodnej atrakcji jest znacznie większa. Nowa fontanna ma ok. 30 m kw. powierzchni.

Dysze znajduje się na tle logo miasta. Przypomnijmy, że to zostało wybrane w konkursie w 2008 roku. Zaprojektowała je agencja reklamowa Graffiti. – Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jako nowoczesnego centrum biznesu, kultury – powiedział wtedy Włodzimierz Rajczyk – właściciel agencji Graffiti. – Kolor granatowy podkreśla przedsiębiorczość. Z tego źródła wychodzi siedem dróg symbolizujących sąsiadujące miasta, wspólne przedsięwzięcia, otwartość i współpracę. Intensywnie zaznaczony środek okręgu stanowi źródło działań rozwojowych dla miasta i regionu. Jako miasto – łącznik Sosnowiec integruje wielość tradycji i postaw ludzi aglomeracji śląskiej – uzasadniał Rajczyk.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzez przypadek zabrałem okularki chłopięce.
Następny artykułPowiatowy Konkurs Recytatorski „O Pluszową Kaczkę Dziwaczkę”