A A+ A++

Flagi reklamowe wykorzystywane na masowych imprezach mają co najmniej przynieść dwie korzyści. Pierwsza z nich – to rozpoznanie marki. Druga – to jej budowanie. Co to znaczy w szczegółach? Nie musimy chyba definiować czym jest duże wydarzenie w plenerze. Każdy z nas brał w tym udział, czy to podczas jakiegoś lokalnego jarmarku, czy świąt miasta, czy innej tego typu imprezie. Doskonale zatem orientujemy się, jak to w rzeczywistości wygląda – dużo ludzi, stoiska, stojące obok siebie, a jeżeli jeszcze towarzyszy temu ładna pogoda, można być pewnym gwaru, ścisku i dobrej zabawy. Gdzie w tym wszystkim miejsce na rozpoznanie i budowanie marki? Spróbujemy to rozstrzygnąć w dalszej części wpisu.

Flagi reklamowe i akcesoria

Trzeba sobie jasno powiedzieć, że żyjemy w czasach, gdzie niemal wszystko jest możliwe i przy odrobinie chęci, jest wiele rozwiązań, by nasze cele osiągnąć. Na tym polu flagi reklamowe wypadają równie błyskotliwie. Przede wszystkim dlatego, że możliwości ich wykorzystania jest naprawdę całkiem sporo. Jeżeli weźmiemy pod uwagę tradycyjne flagi, to ich ekspozycja na plenerowej imprezie zależy jedynie od tego, czy dobrze się do niej przygotowaliśmy. Akcesoria, które ułatwiają montaż flagi będą nam tutaj niezbędne. W zależności od tego, jak chcemy je zaprezentować, będą to albo odpowiednie uchwyty, albo sposób wykończenia flagi, umożliwiający wykorzystanie troczków, karabińczyków, czy tradycyjnych tunelów na drzewce.

Flagi reklamowe, czyli rozpoznanie terenu

Znajdziemy tutaj akcesoria do masztów, podstawy do flag typu winder lub wbijane w ziemię, a nawet śnieg. Innymi słowy flagi reklamowe mogą zostać zamontowane na różne sposoby i jednocześnie nie będziemy mogli narzekać na rodzaj gruntu, ścisk, czy brak miejsca do ich prezentacji. Przeciwnie – nawet jeżeli na ostatnią chwilę zdecydujemy się na udział w imprezie masowej, typu święto miasta, zawsze znajdzie się sposób dobrej ekspozycji. Wszystko zależy od rozpoznania terenu i dobrego planu.

Zasadniczy element strategii

Jednak, jak pisaliśmy wyżej, nas tutaj szczególnie interesuje rozpoznanie marki i jej budowanie. Mają nam w tym pomóc flagi reklamowe. Otóż już sam fakt, że akcesoria, z których możemy skorzystać, ułatwiają nam rozmaite rozwiązania, pozwala wysnuć wniosek, że jest to pierwszy i zasadniczy element naszej strategii. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze w tym zakresie, reszta – poniekąd – zrobi się sama. Przede wszystkim dlatego, że flagi reklamowe docierają ze swoim przekazem w sposób dość subtelny. Nie narzuca się on, ani nie jest nachalny. W związku z tym, że flaga, to nie jest ciężki baner, może śmiało powiewać nad głowami potencjalnych klientów. Tym samym stanowić drogowskaz, budując interesujący nas prestiż firmy i jednocześnie jej markę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPoznaliśmy skład reprezentacji Polski siatkarek na Ligę Narodów 2022
Następny artykułW Rumi zawodnicy dali pokaz jazdy figurowej