A A+ A++

Już wiadomo, że finał ósmej edycji “Hotelu Paradise” przyciągnął uwagę 503 tysięcy widzów, którzy z zapartym tchem śledzili ostatni odcinek programu wyemitowany 14 maja na antenie TVN7. Dzięki tak dużej oglądalności format zapewnił stacji drugie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 lat. Wśród widzów w wieku 20-54 lata, udział w rynku wyniósł 7,8 proc., co potwierdza niezmienną popularność produkcji, która od 2020 r. dostarcza widzom wielu wrażeń. Dane podał Warner Bros. Discovery w Polsce.

W wielkim finale, który okazał się dla wielu oglądających zaskakujący, a nawet szokujący ze względu na decyzję finalistki, na Ścieżce Lojalności stanęli Agnieszka i Jędrzej. Para od początku programu utrzymywała raczej przyjacielskie relacje. Cel był jeden – przymierze miało pozwolić im wspólnie przetrwać wszystkie wyzwania i dotrzeć do samego końca programu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W decydującym momencie, podczas ostatecznej próby lojalności, Agnieszka zdecydowała się rzucić kulą na kwotę 100 tysięcy złotych, zabierając całą wygraną dla siebie. Tego publiczność zasiadająca przed ekranami się nie spodziewała. Widzowie natychmiast zaczęli komentować finał w sieci, a niedługo później głos zabrał Jędrzej.

Badanie wariografem w “Hotelu Paradise”

Po zakończeniu finału na antenie, TVN7 opublikował na swoim kanale na YouTubie specjalny materiał zatytułowany “‘Hotel Paradise 8’ vs wariograf”. W nagraniu pokazano, że pięcioro uczestników programu – Agnieszka, Jędrzej, Ada, Dominika i Kuba – poddało się badaniu wariografem.

Klaudia El Dursi zadawała im pytania dotyczące najbardziej emocjonujących momentów programu, sprawdzając ich prawdomówność. W szczytowym momencie transmisji “na żywo” materiał oglądało ponad 37 tysięcy użytkowników.

Po zaledwie 12 godzinach od publikacji liczba wyświetleń wideo osiągnęła 150 tysięcy, a materiał znalazł się na 6. miejscu w karcie “Na Czasie”. To pokazuje, jak dużym zainteresowaniem cieszy się “Hotel Paradise” nie tylko w telewizji, ale także w mediach społecznościowych, gdzie fani mogą śledzić dodatkowe treści związane z programem i jego uczestnikami.

W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” przestrzegamy przed wyjściem z kina za wcześnie na “Kaskaderze”, mówimy, jak (nie)śmieszna jest najnowsza komedia Netfliksa “Bez lukru” oraz jaramy się Eurowizją. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTydzień Bibliotek. Za nami warsztaty z książką w Szkole Podstawowej im. KEN w Kurowie
Następny artykułPrezydent Czech wzywa Ukrainę do oddania Rosji terytorium i zakończenia wojny