A A+ A++

Square Enix już za kilka tygodni wrzuci na rynek swoją pierwszą produkcję z serii Final Fantasy, która zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 5. Deweloperzy przez lata rozwijali grę, wykorzystali potencjał konsoli Sony, ale okazuje się, że zespół mógł wrzucić tytuł także na PS4.

Final Fantasy XVI jest promowane jako wizytówka PlayStation 5. Deweloperzy otrzymali duże wsparcie od Sony i zdecydowali się na opracowanie produkcji, która pokaże możliwości konsoli japońskiego producenta.

Naoki Yoshida w rozmowie z Final Fantasy Union potwierdził jednak, że gra powstawała również na PlayStation 4. Studio zdawało sobie sprawę, że stworzenie tak dużego tytułu na poprzednią generację może znacząco wydłużyć czas produkcji:

Mogę powiedzieć, że podczas prac nad grą pierwotnie planowaliśmy wydać ją na PlayStation 4. W trakcie rozwoju zdaliśmy sobie sprawę, że aby osiągnąć poziom, z którego będziemy dumni, potrzebowalibyśmy co najmniej jednego lub dwóch lat więcej. Musiałem więc wtedy podjąć decyzję. W porządku, nie chcemy przedłużać tego tak długo. Przejdźmy tylko na PS5.

Square Enix zrozumiało, że optymalizacja Final Fantasy XVI na PlayStation 4 mogłaby znacząco opóźnić wydanie gry. Tytuł mógłby zadebiutować dopiero w 2025 roku i pewnie w tej sytuacji pojawiłyby się nowe problemy.

Japończycy podjęli odważną decyzję i bardzo możliwe, że będą mogli świętować. Final Fantasy XVI według pierwszych opinii (przeczytajcie nasze wrażenia!) zapewni znakomity system walki oraz intrygującą historię.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStraż miejska ostrzega przed jadowitymi gadami. Są już nawet w ogrodach. “Nie próbować dotykać”
Następny artykułSerbska armia w stanie gotowości przy granicy z Kosowem