A A+ A++

Choć Final Fantasy XIV Dawntrail wciąż znajduje się w fazie wczesnego dostępu, Naoki “Yoshi P” Yoshida opublikował właśnie oświadczenie na oficjalnym blogu marki, w którym odniósł się do niektórych problemów występujących w najnowszym rozszerzeniu. Jego zdaniem najpoważniejsze są trzy z nich.

Pierwszy problem dotyczy wersji na konsolę Xbox, która może się zawieszać podczas przechodzenia między lokacjami. Problem ten może występować zarówno w miastach, jak i poza nimi, a Yoshida twierdzi, że prawdopodobną przyczyną jest fragmentacja pamięci. Twierdzi, że jego zespół aktywnie stara się naprawić ten problem i wyda łatkę tak szybko, jak to możliwe. Jednak ze względu na rygorystyczne testy, których wymaga taka poprawka, może to zająć trochę czasu. Yoshida przeprosił fanów za zaistniałą sytuację i napisał, że mniej zaludnione światy są mniej narażone na ten problem. Zaleca, aby na razie grać w centrach danych Dynamis, Shadow lub Oceania.

Drugi problem to niepoprawnie działająca mechanika zamrażania, która dotknęła wybranych obszarów. Yoshida wyjaśnił, że w Dragonsong’s Reprise (Ultimate), Minstrel’s Ballad: Shinryu’s Domain i Delubrum Reginae (Savage), niektóre mechaniki zamrażania mogą nie działać poprawnie. Tu również zapewnił graczy, że zespół pracuje nad poprawką, która pojawi się w nadchodzącej aktualizacji.

Zespół pracujący nad grą zidentyfikował również trzeci problem – nękający niektóre rasy, gdy próbują wyświetlać niektóre … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRELACJA. 859. dzień wojny.Przejmujące przesłanie Zełenskiego
Następny artykułLipiec z fontanną multimedialną