Nowy Fiat Grande Panda nie tylko z napędem elektrycznym
We wnętrzu kanty mieszają się z obłościami. Zaokrąglony panel, w którym zmieszczono ekrany (ten za kierownicą ma 10 cali, ten na środku – 10,25 cala) nawiązuje do legendarnego, starego toru testowego Lingotto na dachu fabryki w Turynie, czyli do miejsca, w którym pokazano Grande Pandę. Auto ma przekonywać przestronnością – marka zapowiada, że pomieści wygodnie pięć osób. Tutaj można mieć wątpliwości, ale wygospodarowanie wielu schowków i 361-litrowego bagażnika zasługuje na pełne uznanie. Czy Grande Panda będzie samochodem elektrycznym? Tak, ale nie tylko. Odmiana EV osiągnie 113 KM, a jej akumulator ma pojemność 44 kWh. Zasięg? Ponad 320 km. Ale kto nie jest jeszcze gotowy na ładowanie auta, będzie mógł wybrać miękką hybrydę. Nie znamy jej dokładnych danych, ale już wiadomo, że głównym elementem układu będzie silnik 1.2 turbo połączony z dwusprzęgłową przekładnią.
Fiat Grande Panda
Cena wersji elektrycznej ma być skalkulowana tak, by nie przekraczać równowartości 105 000 zł (czyli 25 000 euro). Hybryda będzie jeszcze tańsza. Debiut ma odbyć się pod koniec tego roku lub na początku przyszłego. Czy to będzie hit na miarę Pandy II? … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS