Fiat ciągle nie ma dojść ze swoimi pięćsetka mi jest wersja 500 zwykła jest kwestia 500 Cabrio jest wersja 500 L czyli bardziej rodzinna jest Forester 500 L siedmioosobowa i wreszcie doszła 500L Trekking czyli wersja pseudo trenowanie 130 rady to Restore Terenowa jest tylko lekko podwyższone jest parę plastików naokoło z napędem na wszystkie koła jest specjalny program kontroli trakcji który sprawia że wiesz że przednia oś udaje i jakbym miała w sferę i w zasadzie to jest auto przede wszystkim na miasto a nie na Offroad Ale większe możliwości mimo wszystko ma więc zapraszam na te samochodu który jest samochodem na miasto jest samochodem dla rodziny samochodem dla rodziny które nie Boję się zjechać z asfaltu pod maską Fiata 500L Trekking może zagościć Jeden z pięciu silników Popatrzcie maska się otworzyła mama na teleskopach od razu zwracam na to uwagę 09 Twin Power Turbo może mieć nema 105 koni następnie mamy 1,4 bez Turbo doładowania który ma 95 koni mechanicznych i do niego Możemy założyć LPG najmocniejszy benzyniak to jest 14 o mocy 120 koni też oczywiście turbodoładowany silników diesla mamy możliwość wyboru albo 1,85 koni albo też 16 który ma dwie możliwości Albo mu będzie 100 pięciokątny albo 120 konny testowany przez nas wersja to jest wersja 1.6 o mocy 105 koni moment obrotowy to jest 320 niutonometrów dostępne są już od 1500 obrotów więc bardzo elastyczny i nie wymaga częstych zmian biegów 12 sekund tyle musimy poczekać do pierwszej setki tyle przynajmniej deklaruje producent samochód nie jesteś demonem prędkości na maksymalna prędkość wynosi tylko 175 km na godzinę auto waży niecałe 1400 kg natomiast spalanie to będzie bardzo dobra wiadomość ponieważ nie przekroczy 47 a w trasie spalimy według zapewnień producenta znowu 4 i 1/10 1/10 litra natomiast nam wyszło w trasie w tesknoty stałem przy spokojnej jeździe około 4 i 6 a więc różnica pomiędzy deklarowany ma faktycznym spalaniem naprawdę nie jest duża przy przy tym że w Baku mieści się 50 litrów możemy bez problemu spokojnie Spokojnej trasie przejechać bez tankowania nawet 1000 km w tym samochodzie nie powinienem mieć problemu z zaliczeniem test dwumetrowca ponieważ przestrzeni zapowiada ta bryła nadwozie bardzo wiele ale Sprawdźmy to w praktyce to zajęcie miejsca pierwsza rzecz którą się od razu Rzuciła w oczy to jest że brakuje to symetrii fotel kierowcy wydaje mi się może może to jest tylko wrażenie ale fotel kierowcy jest ustawione względem osi kierownik pod albo Pod jakim kątem albo troszeczkę przesunięte W każdym razie jak ja trzymam kierownicy to mam wrażenie że ja ją trzymam tak troszkę siedząc za bardzo do środka być może się tylko wydaje ale z drugiej strony w żadnym innym samochodzie tego dziwnego efektu nie miałem Ale wróćmy do przestrzeni nad głową miejsca mnóstwo tutaj pięć palców i to tak na tak zostanie spokojnie jeszcze z centymetr Ponadto więc nad głową możemy naprawdę założyć to cylinder jeśli chodzi o ustawienie i miejsce na kolana to teraz mam wszystko ustawione pod siebie Mamy to możliwość dodatkowo podgrzewanie fotela jak również elektryczne regulacje tej odcinka lędźwiowego Możemy również regulować więc ustawienie brakuje natomiast troszkę mi brakuje niestety miejsca tutaj na po prawej stronie na kolano dlatego że tak dosyć faktycznie jest umieszczony umieszczony stacyjkę jest to taki rozbudowany fragment tutaj plastiku i to moja kochana Proszę spojrzeć O no to się cały czas o bije więc jeśli chcę tego uniknąć to muszę to kolana troszkę odkryć bardziej do prawej ale wtedy zderzył się z kolei już z centralną częścią troszkę przez tą stacyjkę tego miejsca na kolana jest mniej tylko szczegół przejdźmy teraz zobaczymy jak to wygląda z tyłu od razu możemy też pokazać gdzieś tak i nie otworzyłem nie przygotowałem pokazuje Tymczasem jak sytuacja wygląda z miejscem a Ja otwieram szybę bo zwykle zaczęliśmy ostatnio robić takie test proszę bardzo szyba się otwiera nie do końca to fragment szyby jednak z drzwi wystaje mi teraz musiałem sam ze sobą tylko od razu pierwsze pierwsze takie wrażenie Siedzi się bardzo bardzo wysoko kanapa jest umieszczona tak jakbym siedział naprawdę na na takim porządnym krześle nie leży się tylko tutaj się siedzi moje leży na tej kanapie co zdarza się niezwykle rzadko W zasadzie to jej nie przypominam takiej sytuacji żeby moje udo leżało na kanapie więc no to jest jedna rzecz oczywiście przekłada się to na to że nad głową miejsce mam tak na wypadku w sam raz znaczy dotykam lekko podsufitki ale na dobrą sprawę się jeszcze więc test zaliczony ale zwróć uwagę że jest troszkę z takim jednym węzły trikiem Moje nogi nie dotykają to fotele przez schował z tego powodu że jakby miało rozsadzić 110 o w ten sposób no to będę miał niestety te kolana znowu nick one się zderzają z tą plastikową konstrukcję która ma otwierać stolik przed pasażerem fajnie że jest Ten stolik ale niestety nie fajnie ponieważ on się zaczyna dla mnie za niska oczywiście każdy inny prawdopodobnie tutaj wykonana mnie traktują odpowiednią mniejsze i wszystko było dobrze ale z mojego punktu widzenia O tak jako patrzymy No to to jest niezaliczony to jak tak usiądę powiedzieć że dość wygodnie Siedzę właśnie niezwykle wygodne bo pierwszy raz jak mówię widzę że czuję że siedzę bo pod parterem udem idziemy teraz na prawo nie pokażę co tu jeszcze można z tyłu znaleźć mamy jak pokazałem mamy rozkładane stoliki Również tutaj po prawej stronie mamy siateczkę jedną siateczka 2:00 mamy takie dosyć duże duże miejsce na Jakiś ogromny kubek z kawą niestety nie ma tu nawiewów a nie po bokach a nie to centralnie mamy też regulowane regulowane siedzisko Czyli możemy to się dziecko delikatnie przesunąć do przodu właściwie to całkiem sporo przesunąć do przodu mówi jest też możliwość regulacji kiedy przestaniemy do przodu jest możliwość regulacji Możesz mi to w ten sposób zrobić bardziej do spania natomiast ciekawych funkcji jest jeszcze taka możliwość że możemy to całkiem odpiąć i szczerze bym nie wiem jak to skomentować bo fajnie że taka możliwość jest pojawia się dodatkowa możliwość konfiguracji wnętrze Natomiast tego typu rozwiązanie widzimy zwykle wtedy kiedy jest to auto siedmioosobowy i wtedy jest łatwiej zająć miejsce prawda na tych dwóch ze skóry fotela w bagażniku tymczasem to nie jest siedmioosobowy samochód więc więc chyba Pozostaje tylko i wyłącznie skupić się na tym że że po prostu jestem dodatkowa możliwa konfiguracja foteli która może się kiedyś przydać przy przyłożeniu jakieś mniej standardowych bagażnik to podłokietnik który który jest miękki ale to nie znalazło się miejsce na na na kubki z nią to miejsce jest nie tylko jedno O tak jak pokazałem to mamy lampkę jedną Proszę bardzo Ale jest oczywiście ta część moja moja kanapy również się przesuwa i reguluje podobnie no i na koniec jest w drzwiach kieszeni jest naprawdę bardzo bardzo pojemne mi znajdzie się miejsce również na butelkę więc od strony praktycznej to z tyłu jest w Myślę że to bardzo dobrze rozplanowany Imponuje mi ta wysokość ustawienia fotele która to jak w tej kanapy która sprawia że wreszcie ja mogę usiąść tak że moje uda są podparte i nawet właśnie że to auto jest poprowadzonych Dach jest poprowadzony bardzo wysoko to nawet przy tak wysokim ustawieniu Wciąż mogę się wyprostować Więc test jest Ja jestem bar tak Niżna nie mimo że tutaj moje kolana się nie zmieściły ale to jest kwestia tylko wyłącznie tego że mamy dodatkową plastikową konstrukcję stolik gdyby nie on to bym się zmieścił również z Colą prosto przed sobą ale się skupimy na tym że te kolano jednak przesłał mi tych colon nie mogę ustawić na to byśmy musieli się powiedzieć tak zaliczony nie jest wielka klapa bagażnika zwiastuje pojemność jedziemy wewnątrz 400 litrów Zwróć uwagę że klapa podnosi się dosyć wysoko ja to przez chwilę tutaj muszę pod tą krawędzią się schylić Ale potem Stoję już wyprostowane jeszcze ona okulary i umieszcza się więc to mogę bez problemów przy tym bagażniku operować nie to prawda operowanie utrudnienie taki taki tutaj zderzak który który na tyle wystaje że do bagażnika mam jeszcze pewną przestrzeń do pokonania będę pewną odległość ale to dla mnie oczywiście jako przy każdym takim wystającym elemencie mnie żeby usiąść Ale jak zacząłem próbować to zdążymy to takie odgłosy że stwierdziłem że może innym razem wewnątrz bagażnika znajdziemy sporo różnych schowków mam po prawej stronie identyczny schowek tak jak ten Mamy również siateczkę podane po prawej to po lewej tylko po lewej mamy zrobić źródła światła i jak również wyjście 12 V za to mamy takie haczyki które są ładne chowane w środku kiedy nie są używane oprócz tego możemy rozciągnąć siatkę są o której ty zaczepy ale znajdziemy je dopiero po podłogi bagażnika podłoga która Jest solidna fajnie wykończona i całkowicie wyciągana na wszelki wypadek To może się przydać i tu na dole znajdziemy na 6 takie oto haczyki tutaj No nie było łatwe ale dalej chodzi to to za troszkę to zrobione topornie ale może się faktycznie chcemy zamontować to słuchaj siatkę jeszcze niżej pod podłogą tego tego bagażnika znajdziemy zestaw naprawczy i nie ma to niestety koła dojazdowego podłogę możemy umieścić na dwóch poziomach albo to będzie poziom który właśnie przed chwilą widzieliśmy czy poziom które widać nie jest tak łatwo otworzyć ten to mamy brak jakiegokolwiek Krokusowa dodatkowego Natomiast możemy te podłogę umieścić również piętro wyżej może się to przydać do przewożenia różnych nie bagaży wtedy mamy pod spodem dużo więcej miejsca na wysokość Moim zdaniem to jest całkiem fajne i praktyczne rozwiązanie i na górze mamy jeszcze również dosyć sporo miejsca a poza tym producent Dzięki takiemu ustawieniu może z jego bagażniku po złożeniu oparć tylnej kanapy można uzyskać płaską powierzchnię bagażnika No i rzeczywiście mniej więcej te poziomy się zgadzają zagadka Co to może być pójście na takie taką charakterystyczną takie taki taki schowek tutaj na końcu bo jakbyś mógł to mogę wrzucić Nie wiem może parasolkę nie wiem W każdym razie to jest otwierany zamykany to są trzy zaczepy Co prawda z tych trzech zaczepów tylko 1 się o stał i funkcjonuje Natomiast pozostałe dwa już są niestety urwane to można całkowicie wyjąć natomiast znaleźliśmy to w tym miejscu i nie mam zielonego pojęcia czemu to może służyć ktoś z was już jestem spotkałbyś możesz nawet zamówił i używa tego rozwiązania i może się podzielić po co to komu poza tym chodzi o zamykanie to mamy bardzo porządny solidny uchwyt i na koniec jeszcze taka ciekawostka mamy to takie charakterystyczne gumki raz dwa cztery te gumki kiedy zamkniemy klapy bagażnika trafiają dokładnie dwie na tą półeczkę a dwie te na dole trafiają na tą półeczkę kiedy ona jest w górnej pozycji bardzo prosty sposób na to żeby ani jedna Ani druga się nie tłukła nie podskakiwał i po prostu była schowana tak aby była na twoim miejscu to widzę że sąsiad zaczął coś hałasować więc kończymy to ujęcie wewnętrzny Fiata 500L Trekking nie znajdziemy aż tyle nawiązań że jest to wersja taka troszkę bardziej of Ludowa bo w zasadzie Ja widzę to tylko wyłącznie taką oto funkcję łączenia systemu który że po zjechaniu na luźną nawierzchnie nie przednie koła tam moc napędzana na pewno pomiędzy tymi kołami będzie rozdzielane w jakieś bardziej inteligentny sposób wnętrze wygląda bardzo podobnie jak w wersji zwykłej 500L czyli jest poczucie przestrzeni jest poczucie światła i jest poczucie tego że wino na wszystkie strony jest doskonała między nimi odpowiada za to to że przednia szyba jest bardzo pionowo postawiony jest wysoka plamy to podwójny słupek a więc mamy to szybko dodatkowe światło dodatkową przestrzeń Wszystko to pracuje na to i poza tym bardzo dużo miejsca na drążku pracuje na to że wrażenie jest takie że siedzę naprawdę w samochodzie który ogromną przestrzeń śledził mogę materiały wykończeniowe to mógłby się troszkę lepiej postarać bo nawet w takich miejscach jak tutaj na konsole na górze i nie podrzucę ci trochę miękki plastik tworzywo to jest niestety zupełnie twardo niżej zaczyna się taki lakierowany plastik który co pozostawia śladów po palcu Jak wygląda bardzo estetycznie również Postaramy się o takie dodatkowe ozdoby to co prawda jest plastik ale wygląda sensownie to na środkowych na kratkach wentylacyjnych już tego nie ma ale to jest inne wykończenie taką trochę bardzo przyjemnym takim jakby gumowa nem tworzywem całość wygląda bardzo bardzo sympatycznie mi się w Fiacie 500L czasy bardzo przyjemnie jest parę takich wypadów charakterystycznych elementów takich jak wygląd kierownicy tak specyficznie o przy tej dwukolorowe skórą w kierownicę jest wiele mamy też że bardzo charakterystyczne dla mnie w postaci takich rozwiązań które widzieliśmy jej niedawno w Alfie Romeo czy takich dużych pokręteł do sterowania dwustrefowa mamy też charakterystyczny element w postaci takiego No to lewarka zmiany biegów który który jest bardzo wysoki jest takim z takim bardzo bardzo jestem kształtem i gdzie się goworów to łapie i napiszę trochę myślałem że to jest niewygodne a jednak nie zupełnie Okej są tak pewne takie drobne wpadki w postaci tego że łokietnik został zamontowany bezpośrednio na fotelu a więc regulując kąt oparcia fotela reguluje nam się zmianą również kąt kąt podłokietnika więc to ktoś lubi jeździć tak bardziej należące do domku rokietnik zbyt wiele sensu już nie będzie miał poza tym nad głową możemy znaleźć możemy znaleźć taką takie powiedzmy jak O proszę bardzo to było miejsce na okulary Mamy tez lusterko po jego otwarciu światło się nie zapali samo to musimy zadbać o to sami Proszę bardzo włączając takie takie oto światełko w tapicerka jest solidnie zamontowana wszystko to jest w porządku Jeśli chodzi o elektronikę to mamy mamy to komputer pokładowy który moim zdaniem jest jest zrobiony jest tak troszkę z wczorajszych elementów bo rozdzielczość tego komputera jest dosyć niewielka każdy piksel jest widać że z drugiej strony widzimy że pomyślano o polskim polskich prędkość jest patisona z rewolucją ogonkami z drugiej strony to literka e musiało powędrować wyjeżdża jak na chwilę tutaj dopasowano tak żeby ten polski był No ale ktoś pracował i komputer rozmawia z nami po polsku to Mamy nawigację i Multimedia ta nawigacja Moim zdaniem działa zbyt wolno jeśli teraz na przykład zmienimy w przybliżeniu No to będzie przez to na chwilę to będzie trwało zanim ta mapa ustawię się odpowiedniej pozycji Proszę bardzo teraz gotowe więc nie widać że reakcja tego reakcja tego komputera mogą być odrobinę szybsza ci chodzi o funkcjonalność to mamy kieszenie w drzwiach to prawda te kieszenie to ciekawe zauważalnie węższe niż te w drzwiach tylnych też 3a schowki przed pasażerem mamy to taki schowek otwarty mamy schowek który wylądował nie otwiera się samiec samego tutaj zaklinować takiej górnej pozycji jest schowek klimatyzowany i trzeci schowek jest tutaj na dole nie jest po jednym ale jest mamy w sumie aż trzy schowki oprócz tego mamy dwa miejsca na kubki Mamy również miejsce na oduczenie ten mamy USB przecież na telefon komórkowy po prostu się największy telefon już niestety się nie zmieści tak do końca i myślę że przy niewielkim przyspieszeniem telefon jednak pójdzie do kabli więc są strony ostrą takie typowo funkcjonalny parę rzeczy można było rozwiązać mnie troszkę lepiej ale generalnie wrażenie z pobytu w samo jest jak najbardziej pozytywne jeszcze na koniec Może też szarpanie za klamkę to od razu jak już jesteśmy przy drzwiach to też jest niestety że zupełnie twardo podłokietnik jest minimum to jest twardy jest grubość tak naprawdę tylko wyłącznie tego skórzanego wykończenie i tam pod spodem jest zupełnie twardo natomiast Popatrzcie to jest naprawdę solidnie zmontowane się te drzwi odkształcają praktycznie nie wydają żadnych dźwięków więc to od strony solidność i montażu Myślę że również Fiat 500L oferuje jak jak najbardziej dobry poziom at zawracania stoimy równolegle na parkingu przy dwupasmowej drodze takie sam parking po przeciwnej stronie Jesteśmy przy prawym krawężniku Skręcam kierownicą w lewo i jedziemy Zobaczymy jak bardzo auto się złoży producent nie podaje średnica zawracania więc nie mamy jak się od danych technicznych ale z tego co widzę jesteśmy krawędzią tylko prawych kół na na na parkingu chyba że wcale nie jesteśmy na parkingu Maciek jest tak na parę na parkingu ale i tak jest to świetny wynik bo bardzo niewiele samochodów i mieści się po takim zakręcie z daleka od tego parkingu to praktycznie na prawym pasie więc jak na auto miejskie Myślę że założenie są spełnione testy do żywności zaczynamy jak zwykle od zegarów mamy to po lewej stronie prędkościomierz po prawej obrotomierz zegary biały charakterystyczne tło niegdyś bardzo pożądany kojarzone z samochodowe z samochodami sportowymi po lewej stronie mamy duże lusterko naprawdę świetna widoczność również 11:00 mamy to takie podwójne ramię słupka a dzięki czemu widoczność również w tą stronę jest doskonała przednia szyba jest ustawiona Gronowo Górne biegnie dosyć wysoko z widocznością na światłach problemu nie będzie również wewnętrzne lusterko jest zawieszony na tyle wysoko że nie zasłania mnie na 1:00 na 2:00 teoretycznie dzięki temu że mamy podwójne ramię problemu nie ma ale Spójrzcie na to jak bardzo rozbudowany ten fragment nie jest to na godziny mniej więcej 2:00 może być problem z tym jednym fragmencie fragmentem idziemy dalej widoczność na boki świetna bo mamy wielkie szyby szyba pomiędzy słupkiem c i d jest wystarczająco obszerne aby wszystko tammuz przy parkowaniu obserwować Mamy również słupek dosyć cień więc to też jest dobrze i wreszcie tylna szyba prawie pionowa bardzo czytelnie można wyczuć gdzie dokładnie kończy się samochód jeśli chodzi o wspomaganie parkowania to mamy to na wyposażeniu kamerę cofania Proszę bardzo widzimy wszystko do jak samochód za nami Jak daleko jest od nas Mamy również sygnał czujników parkowania a więc nie jesteśmy wskazanie tych głośna obraz ale także dźwięk widzimy ile dokładnie miejsca pozostało do auta żadnego wyciszenie na postoju 49 i 2 No powiem że jak na diesla nawet to jest to dosyć głośno wersja wyciszenie do pięciu 75 i 7 jest znany z tego że tworzy dobre silniki w tym przypadku to potwierdzenie Toya opinie silnik o mocy 105 koni świetnie się sprawdza można zmienić bez problemu biegi już przy 2000 obrotów po zmianie biegów lądują na gdzieś w okolicach 1000 1400 obrotów I absolutnie samochód Nie trać na dynamice można nim z wami pojechać i przy tym absolutnie nie pali zbyt dużo mógłby być ten silnik lepiej wyciszone postoju słychać w ten klekot a oprócz tego na zakrętach będziemy mieli jedną bo zasadniczo uwagę do tego auta mianowicie to że samochód sprawny jest dosyć w środek ciężkości jest wysoko ale jest dosyć dobrze wyważony więc na zakrętach Nie będzie niespodzianki w postaci nadsterowności czy podsterowności natomiast będzie niespodzianka w postaci tego że kierowcy rzucało po całym samochodzie dlatego że fotele są bardzo słabo wyprofilowany brak podparcie bocznego powoduje że na każdym mocniejszym zakręcie kierowca musi prostu się trzymać w aby go nie zsunęło na prawo czy na lewo i to jest i to jest podstawowa uwaga moja do tego samochodu bo pomijając pomijając głośny silnik cię to jest dopiero czegokolwiek się przyczepić lewarek skrzyni biegów Wydawało mi się że będzie niewygodny bo jest taki długi ale okazało się że bardzo dobrze wygodnie czysto czuć kiedy dokładnie są wbijane poszczególne biegi nie ma do tego uwag bym zawieszenie skonfigurowane bardzo poprawnie a nie za twarde a nie wiem też nie mam uwag z silnik świetny jest naprawdę to jest praktycznie wszystko w tym samochodzie Takie jak powinno być I gdyby nie zbyt duży hałas i gdyby w fotele były lekko troszkę bardziej wyprofilowane to myślę że temu na auto można było wystawić naprawdę bardzo wysoką nowy kiedy zobaczyłem cennik Fiata 500L Trekking w moim pierwszym odruchem było to że jest to zbyt drogi samochód bo początek cennika w monsieur trekking zaczyna się od 65000 i jest to poziom który jest od 10000 zł Praktycznie w wyższy od konkurencji a za konkurencję wybraliśmy dwa samochody kaptura i Peugeot 2008 testowanego zresztą przez nas na kilka miesięcy temu Natomiast po bliższym przyjrzeniu się okazało się że nie jest tak źle wynika to z tego w cenie wynika z tego że te konkurencyjny modele już same w sobie są takie pseudo terenowe i są dostępne w różnych pakietach wyposażenia natomiast trekking jest sam sobie już taką specjalną wersję wyposażenie która jest wersję drogą wyposażoną odpowiednio wysoko efekt jest taki że jeśli popatrz początek cennika to rzeczywiście Ten samochód jest 10000 zł wyżej ale jego poziom wyposażenie jest znacznie wyższy prawda wychodzi na jaw Kiedy zaczynamy patrzeć na tym najdroższe wersję wyposażenie z najmocniejszymi silnika to sytuacja jest taka Fiat kosztuje około 80000 zł z mocnym 20 konnym dieslem i najwyższej wreszcie i wyposażenie natomiast Peugeot 2000 z mocnym dieslem o podobnej mocy kosztuje w najwyższej wersji wyposażenia kosztuje 85000 zł więc mamy już 5000 zł na korzyść świata Jak tworzymy na Leno paleno kosztuje podobnie podobnie jak Fiat około 80000 zł więc to już ta różnica cenowa na niekorzyść świata znika Pojawia się właściwie różnica cenowa na korzyść Fiata i na koniec jeszcze kolejny Fiat jest ciekawym obiektem zainteresowanie jeśli przy zakupie Mianowicie w senniku opcji dodatkowych Kiedy zaczynam kupować No kupować się różnego rodzaju a obcego postarzenie to to są przygotowane pakiety które są wystawione naprawdę symbolicznie pakiet komfort 1300 pakiet Park 1500 pakiet klima 2000 rysunkowy w okolicach 500 1000 zł dopłaty możemy mieć i kamerę cofania i czujniki parkowania i fotele podgrzewane i i lepiej wyposażone w fotele z regulacją uprzejmie tego odcinka lędźwiowego i podgrzewaniem jak również dwustrefowa klimatyzacja czujnikiem zmierzchu i czujnikiem deszczu i tak dalej to wszystko w rozsądnej cenie 5000 zł teraz jedziecie profilu tych dwóch nierówności przez które przewozimy wszystkie nasze samochody więc przyjedziemy przez to nierówności również ja ten 500L Trekking jem Zobaczymy czy jego prześwitu Wystarczy żebym bez przeszkód pokonać te nierówności to proszę bardzo przeszło bardzo gładko prześwitu wystarczyło więc nie jest źle natomiast próba będzie taka że podjedziemy pod ten pod tą zniesienie przed samochodem pod wzniesienie po jego lewej stronie gdzie podjazd jest naprawdę ostry a będą musiały przednie koła napędzane będą musiały pracować w zupełnie różnych warunkach więc sprawdzimy jak sobie poradzić że ten terenowy tryb i czy wyjedziemy pod tą górkę bez jaki boksowanie zobaczymy hyla prawny miałem wrażenie że był napęd na cztery koła po prostu wyjechałem pokonałem tą górkę i i tyle spróbuję Przynieście prędkości a teraz ten system do udawania napędu na 4 koła jest wyłączony sprawdźmy czy będzie jakakolwiek różnicę bo wcale nie jest powiedziane że samochód Poradzisz sobie gorzej z tym systemem Jadę powoli spokojnie bo widać było pracę wszystkich kół Szczerze powiedziawszy nie dostrzegłem żadnej różnicy mam wrażenie że samochód po prostu bardzo ochoczo pod tą górkę Niezależnie od tego nie stało jakieś Jakiś dodatkowy system który mu w tym pomaga czy nie Po prostu daję sobie radę Na początku tego testu chciałem przetestować ten samochód głównie jako Fiata 500L dlatego że nie dałem że parę plastików naukowej parp dodatkowych centymetrów prześwitu sprawia że ten samochód będzie się od tej zwykłej jakie czym kolwiek różnią więc kupiłem się głównie na wnętrzu na funkcjonalności na silniku i tak na koniec testu przyjechaliśmy to na nas takie Nazwijmy to fraudowy odcinek testowy i zostałem dosyć pozytywnie zaskoczony dlatego że auto pokonało te wszystkie nierówności podjazd dokładnie tak samo z taką samą gracją jak to zrobiły wcześniej samochody które mają chłopcy napęd na wszystkie koła a więc nie czy to potrzebujemy sobie Kia Sportage czy Volkswagena prawdziwy to sobie bez najmniejszego problemu i w zasadzie to samo zrobił Fiat 500L Trekking który ma tylko włosy napęd na przednią oś i wydaje mi się że to ten brak napędu na 4 koła to nie jest jakiś wielki problem do tego że przede wszystkim jest to samochód na miasto więc to jeśli chodzi o jakiekolwiek dodatkowe możliwości terenowe to w oczekiwany jest właśnie większy prześwit Talubska atakować się wyższych kadr w takiej sytuacji że gdzieś coś Trzeba objechać żeby można było przejechać przez jakąś większą nierówność to akurat ten samochód jak widzieliście robi bardzo dobrze Tak więc auto bez dwóch zdań jako trekking może być godnym uwagi i to pod koniec testu Zaczynamy Zaczynamy naprawdę się przekonywać do takiego rozwiązania większość wyjeżdżaj tak salonu z salonu z samochodami z napędem na przednią oś No ale ty jesteś poszczególnych samochodach można ten napęd na na dwie osie dokupić to i tak ponad 80% korzystając wersji z jedną z napędem na jedną oś bo to jest taniej bo auto jest mądrzejszy bo ma lepsze parametry bo nie pali i tak dalej I to moim zdaniem Fiat zrobił dobrze nie inwestując to rozwiązanie na cztery koła do tego że już teraz samochód na miejskie warunki tylko wyłącznie zwiększając przeszły i już bardzo mocno zwiększa swoje możliwości Jeśli chodzi właśnie o przedzieranie się przez miejska dżungla
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS