Dzisiaj, 21 czerwca (08:12)
Jeden z najważniejszych twórców serii Fallout, Tim Cain, po raz pierwszy opowiedział o swojej roli w anulowaniu projektu Van Buren, pod którym krył się oryginalny Fallout 3 (nie ten od Bethesdy, który zrewolucjonizował podejście do formuły rozgrywki). Okazuje się, że rozwój tego projektu został wstrzymany w wyniku poważnych problemów finansowych studia Interplay w latach 2000.
W skrócie:
- Tim Cain ujawnił, że jego ocena prototypu Van Buren była kluczowa w podejmowaniu decyzji o anulowaniu projektu. Potwierdziła ona obawy kierownictwa Interplay.
- Projekt Van Buren, rozwijany przez Black Isle Studios, został wstrzymany z powodu braku funduszy na dalszy rozwój, pomimo że Cain był optymistyczny w kwestii terminu ukończenia gry.
- Anulowanie projektu Van Buren było jednym z elementów kryzysu finansowego Interplay, który ostatecznie doprowadził do sprzedaży marki Fallout firmie Bethesda w 2007 roku.
Van Buren to kodowa nazwa projektu, w ramach którego powstawał Fallout 3. Produkcją zajmowało się Black Isle Studios, studio należące do Interplay. W 2003 roku Cain, który pracował nad pierwszymi dwiema grami z serii Fallout w latach 90., został poproszony przez jednego z wiceprezesów Interplay o ocenę prototypu Van Buren.
Cain spędził dwie godziny, grając w prototyp i rozmawiając z zespołem deweloperskim. Po dłuższym namyśle powiedział wiceprezesowi, że gra mogłaby być gotowa w ciągu 18 miesięcy. Wiceprezes zapytał, czy można to zrobić szybciej, na co Cain odparł, że nawet przy maksymalnym wysiłku skrócenie tego czasu do 12 miesięcy skutkowałoby wydaniem niedopracowanej i zbugowanej gry.
Po tej rozmowie wiceprezes wyjaśnił, że jakikolwiek termin przekraczający sześć miesięcy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS