A A+ A++

Rebranding miałby służyć pokazaniu spółki Marka Zuckerberga
jako korporacji posiadającej nie tylko serwis społecznościowy Facebook, ale
również Instagram, WhatsApp oraz Oculus. W podobnym sposób rebranding przeszedł
już Google – jego spółka-matka zmieniła nazwę na Alphabet.

Facebook oficjalnie nie skomentował jeszcze tych doniesień.

Część analityków podejrzewa, że rebranding może być sposobem
na odcięcie się Facebooka od licznych kontrowersji towarzyszących jego
flagowemu serwisowi społecznościowem … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepszy internetowy katalog firm dla przedsiębiorców i małych firm
Następny artykułBasia Ritz opowiada o swojej restauracji. Tłumaczy się z wysokich cen