A A+ A++

Będą to wagony pierwszej i drugiej klasy, przedziałowe i bezprzedziałowe, będą to wagony restauracyjne i do jazd dzienno-nocnych. Będą one zaprojektowane w nowym designie, co pozwoli zaoferować pasażerom nowy standard podróży i zachęcić jeszcze więcej osób do korzystania z przejazdów dalekobieżnych

– mówi Jarosław Oniszczuk.

Kontrakt może być rozszerzony o dodatkowe 150 wagonów. W takiej sytuacji PKP Intercity będzie musiało zapłacić za całość ponad 6 miliardów 350 milionów złotych.

Fabryka Pojazdów Szynowych pokonała w przetargu spółkę NEWAG z Nowego Sącza. Poznański zakład zaproponował niższą cenę.

Pociągi z nowymi wagonami będą mogły rozpędzić się do 200 kilometrów na godzinę. Pasażerowie będą mogli korzystać z WiFi, indywidualnego oświetlenia, standardowych gniazd do ładowania i USB. Nowością będą dodatkowe miejsca na bagaż pod fotelami.

Docelowo poznańskie wagony trafią na trasy do Czech, Austrii, Niemiec, Słowacji i Węgier.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułByły wiceprezydent Poznania znów chce być radnym
Następny artykułKoalicja Obywatelska zaprezentowała listy i udzieliła poparcia Owczarkowi [wideo, zdjęcia]