Udostępnij na Facebook
11.03.2020 12:34, autor: Aleksandra Safin, wyświetleń: 244
Liberty Media podpisało umowę sponsorską z petrochemicznym gigantem z Arabii Saudyjskiej, koncernem Saudi Aramco.
Umowa ma obowiązywać przez wiele lat. Saudi Aramco dołączyło do grona głównych sponsorów Formuły 1 obok firm Emirates, DHL, Rolex, Heineken oraz Pirelli. Logotyp koncernu będzie widoczny wokół torów wyścigowych począwszy już od Australii, Aramco będzie również sponsorem tytularnym trzech Grand Prix – Hiszpanii, Węgier oraz Stanów Zjednoczonych. Jak poinformowano, firma ma współpracować z Formułą 1 także w kwestii rozwoju technologicznego.
Kontrakt z Saudi Aramco jest częścią większego projektu, jakim jest ściągnięcie F1 do Arabii Saudyjskiej. Nie jest sekretem, że kraj ten stara się o organizację własnego Grand Prix. Rozpoczęto już nawet budowę kompleksu, w skład którego ma wchodzić tor Formuły 1. Mówi się, że nowy wyścig mógłby pojawić się w kalendarzu najwcześniej w 2022 lub 2023 roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS