A A+ A++

– Szef nie powinien zarządzać krzykiem. Teraz to rozumiem, jednak przez dziewięć lat mojej pracy w Toku było inaczej. Bywały sytuacje, gdy się darłam na podwładnych, nie czekając na wytłumaczenie. Reagowałam bardzo emocjonalnie, gdy coś nie szło jak w zegarku. Dojście do tego, że tak nie można, było procesem, który trwał latami. Zmieniłam się ja, zmienił się świat. Chcę powiedzieć jasno i wyraźnie: nie usprawiedliwiam się. Dla takiego zachowania nie ma usprawiedliwienia. Dlatego przepraszam wszystkie osoby, które skrzywdziłam. Bez żadnego “ale”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak czytać składy karm?
Następny artykułZawalenie kamienicy przy ul. 25 Czerwca (zdjęcia)