A A+ A++

26 września 2023 roku Grupa Eurozet ogłosiła powołanie Katarzyny Piecuch na stanowisko dyrektorki marketingu. Nowa szef marketingu odpowiadać będzie za działania marketingowe i realizację strategii komunikacji połączonej Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.

Kim jest nowa Dyrektor Marketingu Grupy Eurozet?

Katarzyna Piecuch ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. Zanim znalazła się w Grupie Eurozet, pracowała jako starszy strateg planowania w agencji reklamowej Havas i jako Asystentka Zarządu i Kierownik Biura w Euro RSCG

Katarzyna Piecuch ma na swoim koncie wiele sukcesów w Radiu ZET, gdzie zyskała uznanie dzięki kreatywnym kampaniom promocyjnym i akcjom antenowym. W przeszłości, pracując w Eurozecie, pełniła także rolę dyrektorki promocji.

Katarzyna Piecuch Nowym Dyrektorem Marketingu Grupy Eurozet!

Katarzyna Piecuch, która dotychczas odpowiadała za komunikację i media społecznościowe Radia ZET, teraz ma nadzorować strategię marketingową całej grupy. W zakres jej obowiązków wchodzić będzie teraz koordynacja i optymalizacja wykorzystania budżetów marketingowych oraz bliska współpraca z dyrektorami programowymi i szefami promocji poszczególnych anten.

Grupa Eurozet to jedna z najważniejszych grup radiowych w Polsce, obejmująca znane stacje, takie jak TOK FM, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio Plus, Chillizet i Meloradio. Teraz, pod przewodnictwem Katarzyny Piecuch, możemy spodziewać się jeszcze silniejszego przekazu marketingowego oraz innowacyjnych kampanii promocyjnych, które zaangażują słuchaczy.

Adam Fijałkowski, wiceprezes i dyrektor programowy Grupy Eurozet, wyraził swoje przekonanie co do przyszłości grupy pod kierownictwem Katarzyny Piecuch:

„Świetne kampanie promocyjne, angażujące słuchaczy akcje antenowe, dynamicznie rozwijające się kanały społecznościowe – to najważniejsze osiągnięcia Kasi w Radiu ZET. Jestem przekonany, że teraz dzięki połączeniu szerokich kompetencji Kasi z doświadczeniem szefów promocji pozostałych stacji radiowych, zbudujemy jako Grupa jeszcze silniejszy przekaz marketingowy.”

Katarzyna Piecuch dołączyła do grona osób, które pracują nad skutecznym połączeniem Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.

Wcześniej doszło już do integracji wielu działów, w tym sprzedaży, komunikacji korporacyjnej, prawnego i biura zarządu.

26 września 2023 roku Grupa Eurozet ogłosiła powołanie Katarzyny Piecuch na stanowisko dyrektorki marketingu. Nowa szef marketingu odpowiadać będzie za działania marketingowe i realizację strategii komunikacji połączonej Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.

Kim jest nowa Dyrektor Marketingu Grupy Eurozet?

Katarzyna Piecuch ma bogate doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. Zanim znalazła się w Grupie Eurozet, pracowała jako starszy strateg planowania w agencji reklamowej Havas i jako Asystentka Zarządu i Kierownik Biura w Euro RSCG

Katarzyna Piecuch ma na swoim koncie wiele sukcesów w Radiu ZET, gdzie zyskała uznanie dzięki kreatywnym kampaniom promocyjnym i akcjom antenowym. W przeszłości, pracując w Eurozecie, pełniła także rolę dyrektorki promocji.

Katarzyna Piecuch Nowym Dyrektorem Marketingu Grupy Eurozet!

Katarzyna Piecuch, która dotychczas odpowiadała za komunikację i media społecznościowe Radia ZET, teraz ma nadzorować strategię marketingową całej grupy. W zakres jej obowiązków wchodzić będzie teraz koordynacja i optymalizacja wykorzystania budżetów marketingowych oraz bliska współpraca z dyrektorami programowymi i szefami promocji poszczególnych anten.

Grupa Eurozet to jedna z najważniejszych grup radiowych w Polsce, obejmująca znane stacje, takie jak TOK FM, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio Plus, Chillizet i Meloradio. Teraz, pod przewodnictwem Katarzyny Piecuch, możemy spodziewać się jeszcze silniejszego przekazu marketingowego oraz innowacyjnych kampanii promocyjnych, które zaangażują słuchaczy.

Adam Fijałkowski, wiceprezes i dyrektor programowy Grupy Eurozet, wyraził swoje przekonanie co do przyszłości grupy pod kierownictwem Katarzyny Piecuch:

„Świetne kampanie promocyjne, angażujące słuchaczy akcje antenowe, dynamicznie rozwijające się kanały społecznościowe – to najważniejsze osiągnięcia Kasi w Radiu ZET. Jestem przekonany, że teraz dzięki połączeniu szerokich kompetencji Kasi z doświadczeniem szefów promocji pozostałych stacji radiowych, zbudujemy jako Grupa jeszcze silniejszy przekaz marketingowy.”

Katarzyna Piecuch dołączyła do grona osób, które pracują nad skutecznym połączeniem Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.

Wcześniej doszło już do integracji wielu działów, w tym sprzedaży, komunikacji korporacyjnej, prawnego i biura zarządu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSiły Powietrzne USA zgłosiły tajemniczy incydent w Zatoce Meksykańskiej do biura badań UFO Pentagonu
Następny artykułAndrzej Duda w Zakopanem: Chcemy zorganizować letnie igrzyska olimpijskie w 2036 r.