A A+ A++

Europoseł KO Danuta Huebner dołączyła do ataku na antyaborcyjne plakaty wiszące w całej Polsce. Internauci nie zostawili na niej suchej nitki.

Na przełomie listopada i grudnia na billboardach w całej Polsce pojawiły się antyaborcyjne plakaty, z których najsłynniejszy przedstawia nienarodzone dziecko wpisane w serce. Za tą akcją stoi Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara. Jej fundatorem jest firma Eko-Okna ze wsi Kornice. Ich akcja wzbudziła wielkie emocje i prawdziwą wściekłość ze strony zwolenników zabijania dzieci nienarodzonych.

Ostatnio aborcjoniści zaczęli atakować tę akcję porównaniami co można by sfinansować za przeznaczone na nią środki. Do tego ataku dołączyła Huebner. „Media People wyliczył na podstawie danych Kantar, że kwotą wydaną przez jedną fundację na antyaborcyjne billboardy (ok. 5,5 mln zł) można byłoby sfinansować 40 000 godzin pomocy psychologicznej albo 1868 wózków dla dzieci z porażeniem mózgowym” -napisała na swoim Twitterze – „To właśnie “Pro life” w praktyce”.

Internauci szybko jej odpowiedzieli:

Źródło: Twitter Autor: WM

Fot.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoronawirus. Informacje i komunikaty [8 – 14 marca]
Następny artykułBooom! Kpił z rywala, a padł już w 16. sekundzie. Co za nokaut w UFC [WIDEO]