A A+ A++

Jak „Essa” została przyjęta przez rozmaite marki? Prezentujemy najświeższe real-time marketingowe kreacje, które powstały w odpowiedzi na nowo wybrane Młodzieżowe Słowo Roku.

fot. Facebook/RadioESKA; LOT Polish Airlines

Za nami finał plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku 2022. Jury ogłosiło, że w tym roku zwycięzcą została „essa”, czyli słowo „radosne, pełne entuzjazmu i luzu”.

Jak tłumaczy prof. Anna Wileczek, badaczka języka i kultury dzieci i młodzieży – „Essa jest jak młodzież – różnorodna i niepoddająca się szablonowym definicjom, ale za to spontaniczna i ekstatycznie emocjonalna”.

Nie da się ukryć, że co roku wybór słowa, które wiedzie prym w młodzieżowym słowniku, odbija się szerokim echem w social mediach. Nie inaczej jest tym razem. Zobaczmy, jak różne marki włączają „essę” w swoją komunikację marketingową.

Lidl

Biedronka

LOT

InPost

Wakacje.pl

Madej Wróbel

Radio ESKA

Salony Agata

Komputronik

Nju mobile

Circle K

STS

Muzeum Narodowe w Gdańsku

LightBox

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTomasz Lis został ekspertem od roylasów?! Oto co napisał o Meghan i Harrym po ukazaniu się dokumentu Netfliksa
Następny artykułAresztowana w Rosji koszykarka wraca do USA!