Jak „Essa” została przyjęta przez rozmaite marki? Prezentujemy najświeższe real-time marketingowe kreacje, które powstały w odpowiedzi na nowo wybrane Młodzieżowe Słowo Roku.
fot. Facebook/RadioESKA; LOT Polish Airlines
Za nami finał plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku 2022. Jury ogłosiło, że w tym roku zwycięzcą została „essa”, czyli słowo „radosne, pełne entuzjazmu i luzu”.
Jak tłumaczy prof. Anna Wileczek, badaczka języka i kultury dzieci i młodzieży – „Essa jest jak młodzież – różnorodna i niepoddająca się szablonowym definicjom, ale za to spontaniczna i ekstatycznie emocjonalna”.
Nie da się ukryć, że co roku wybór słowa, które wiedzie prym w młodzieżowym słowniku, odbija się szerokim echem w social mediach. Nie inaczej jest tym razem. Zobaczmy, jak różne marki włączają „essę” w swoją komunikację marketingową.
Lidl
Biedronka
LOT
InPost
Wakacje.pl
Madej Wróbel
Radio ESKA
Salony Agata
Komputronik
Nju mobile
Circle K
STS
Muzeum Narodowe w Gdańsku
LightBox
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS