A A+ A++

Studio Epic Games zaprezentowało nową reklamę, która jest swego rodzaju parodią słynnej kampanii Apple zatytułowanej „1984”. W ten sposób firma odgrywa się na marce za usunięcie gry Fortnite z App Store.

Kilka dni temu popularna gra Fortnite została usunięta ze sklepu Apple. Powodem tego było wprowadzenie przez studio Epic Games własnego systemu płatności, który omijał standardową 30-procentową opłatę pobieraną przez Apple za transakcje w aplikacjach i grach. Koncern z Cupertino oświadczył, że działanie producenta gier komputerowych narusza zasady sklepu.

W odpowiedzi na blokadę gry Fortnite, Epic Games przygotowało reklamę zatytułowaną „Nineteen Eighty-Fortnite”, która nawiązuje do słynnego spotu Apple wyreżyserowanego przez Ridleya Scotta – „1984”.

W kampanii Epic Games przedstawia koncern technologiczny jako opresyjny system, który „rządzi światem”. Jednocześnie producent gier komputerowych, wykorzystując hashtag #FreeFortnite, zachęca graczy do „dołączenia do walki, by rok 2020 nie stał się 1984” – to z kolei jest nawiązanie do słynnej powieści George’a Orwella, w której kontrolę nad światem przejęło totalitarne państwo, a dominującym uczuciem jest strach.  

[embedded content]

PS

Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagrał serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które można było oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.

PS2

Tutaj znajdziecie inne ciekawy przykłady markowych potyczek. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“To jest najlepszy moment”. Emilewicz o dymisji Szumowskiego
Następny artykuł“Klimat i prawa człowieka”. 4. dzień Green Film Festivalu