Chcesz dostawać mailem serwis z najważniejszymi informacjami z Zielonej Góry? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.
– Pandemia spopularyzowała zakupy online, a my jesteśmy beneficjentem tych zmian. Obecna sytuacja rynkowa będzie sprzyjać dalszej rewolucji cyfrowej w handlu i biznesom e-commercowym, takim jak nasz – mówi Marcin Grzymkowski, założyciel i prezes eobuwie.pl.
Firma ubiegły rok zakończyła z bardzo dobrym wynikiem finansowym. Sprzedaż wzrosła do 2,2 mld zł (wzrost o 52 proc. w stosunku do 2019 r.) przy marży EBITDA na poziomie 9 proc. Eobuwie.pl zwiększyło swój udział na nowych rynkach, głównie w Europie Południowej, uruchamiając sprzedaż w Chorwacji. Spółka rozwija także własną platformę z modą premium Modivo, która dostępna jest już w 12 krajach. Jej udział w przychodach w całym 2020 r. wyniósł 10,7 proc.
– Szybko dostosowaliśmy logistykę i tryb pracy do nowej normalności. Skanery stóp esize.me zostały udostępnione w aplikacji 2D na smartfonach. Dzięki silnej robotyzacji i automatyzacji w centrum logistycznym w szczycie zamówień podczas akcji Black Friday wysyłaliśmy powyżej 100 tys. produktów dziennie. Inwestycje w najnowsze rozwiązania logistyczne m.in. maszyny pakujące, technologiczne ułatwienia w zakupach, atrakcyjny produkt i szybkie dostawy to rozwiązania, których nasi klienci mogą być pewni – komentuje prezes eobuwie.pl
Od 2015 r. marka eobuwie.pl należy do Grupy CCC. Grzymkowski, zielonogórski przedsiębiorca, odsprzedał potentatowi 75 proc. udziałów w spółce za 130 mln zł. Firma zajmuje się sprzedażą obuwia, torebek i akcesoriów odzieżowych.
ZOBACZ TEŻ: Zielonogórska firma oświetli Warszawę. Największy polski kontrakt na uliczne latarnie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS