A A+ A++

Enea została sponsorem strategicznym piłkarzy ręcznych Stali Gorzów na sezon 2023/2024. Koncern energetyczny jest już mocno obecny w gorzowskim sporcie, m.in. wspiera żużlową drużynę seniorów Stali Gorzów, występującą w PGE Ekstralidze, a teraz firma rozszerzyła współpracę o gorzowskich szczypiornistów grających w Lidze Centralnej.

Sekcję piłki ręcznej w Stali Gorzów reaktywowano w 2014 roku. Nowy zespół przystąpił do rozgrywek III ligi, uzyskując w sezonie 2014/2015 awans do II ligi, aby już w 2016 roku awansować do I ligi. W sezonie 2020/2021 Stalowcy po bardzo dobrych występach wygrali swoją grupę 1 ligi i awansowali do Ligi Centralnej, w której grają obecnie.

Od czasów reaktywacji piłki ręcznej w Stali Gorzów klub się rozwinął, awansując do Ligii Centralnej. Doceniamy, że aspiracje drużyny są jeszcze większe i w kolejnych sezonach chce się włączyć w walkę o Superligę. Będziemy wspierać gorzowski klub i dodawać energii zawodnikom i kibicom – powiedział Artur Murawski, dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.

Do tej pory Enea w Gorzowie wspiera min. żużlowców Stali Gorzów U24 w rozgrywkach o Drużynowe Mistrzostwo Polski U24. W sezonie 2023 rozszerzyła wsparcie żużlowców z klubu Stal Gorzów o drużynę seniorów, występujących w PGE Ekstralidze, a teraz koncern został również sponsorem piłkarzy ręcznych grających w Lidze Centralnej. Logo Enei pojawi się m.in. na strojach zawodników i w hali podczas zawodów już z początkiem nowego sezonu 2023/2024.

Bardzo się cieszę, że po żużlowcach firma Enea również aktywnie włączyła się w sponsoring sekcji piłki ręcznej. To dla nas wielka motywacja, aby piłka ręczna w Gorzowie rozwijała się jeszcze szybciej i w niedługim czasie Stalowcy zagrali w upragnionej Superlidze. Ze swojej strony zrobimy wszystko żeby tego dokonać. Zaangażowanie tak dużej firmy jak Enea świadczy, że podążamy we właściwym kierunku

– powiedział Daniel Miłostan, prezes Budnex Stali Gorzów.

Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Badmintona oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSenatorowie chwalą szpital w Złotoryi: Jasny, z przyszłością
Następny artykułRubens w nowym wydaniu. Posłuchaj “Pantera disco”