A A+ A++

W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego. Aktualnie na YouTube dostępny jest trailer filmu.

 Śnieżyca przeszła przez miasto, a na sklepowych półkach wieje pustkami. W tym czasie Elfy Pepsi przygotowują się do świętowania Gwiazdki po swojemu. Kto odwiedzi Elfy same w domu pełnym Pepsi? Czy uda mu się zdobyć choć jedną puszkę ulubionego napoju? Smaczki zostały poukrywane w szczegółach. Wszystkie informacje o filmie jak i dodatkowe atrakcje można znaleźć na karcie filmu w portalu Filmweb.pl: www.filmweb.pl/elfysamewdomu.

Film „Elfy same w domu” stworzyła agencja Artegence, wyprodukowała Papaya Films, a reżyserem produkcji jest Daniel Jaroszek. Film jest częścią świątecznej kampanii Pepsi „Dla tych, którzy świętują po swojemu”. Marka zachęca do świętowania Gwiazdki tak, jak lubimy najbardziej – po swojemu, we własny, indywidualny sposób. Dlatego też kampanii towarzyszą świąteczne opakowania produktu z limitowanej edycji z hasłami nawiązującymi do indywidualnych tradycji i sposobów świętowania, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie. Kampania ma wymiar 360˚. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO, za zakup mediów odpowiada Media Direction.

***

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Galopadę, Pepsi-Cola, Quadem i Tropiczna, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 roku ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winding with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winding with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

Echo Chorzowa, informacje, wiadomosci, aktualnosci

pinterest

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAnna Maria Sieklucka o pikantnych scenach w filmie “365 dni”. Tak intymnie nie było nawet w “Gray”u”
Następny artykułPracuj i bądź biedny