Nowy branding, zaprezentowano w oficjalnym spocie marki. Polska firma iTaxi łączy nową usługę i użytkownika w jej ścisłym centrum, z odmienioną aplikacja i zaangażowaniem w odpowiedzialność społeczną i ekologiczną. W ramach strategii długofalowej firma zobowiązuje się do zaopatrzenia 80 proc. swojej floty w samochody elektryczne do 2030 roku. W bieżącym roku flota w 10-ciu procentach ma składać się z elektryków. Na ulice Warszawy już wyjechały Tesle Model Y, brandowane nowymi elementami komunikacji wizualnej marki. Do końca roku co piąty kurs realizowany będzie autem elektrycznym.
Czytaj więcej
Samochód jednorazowy. Nowy pomysł w świecie motoryzacji
Proces odlewania ciśnieniowego aluminium, dzięki któremu można wyprodukować bardzo duże części samochodu w jednym kawałku wdrożyła na masową skalę Tesla. Teraz ten sam pomysł chcą realizować inne marki samochodowe. Ford, Toyota, Hyundai, Volvo i Nissan myślą o produkcji “jednorazowego samochodu”, który jest tańszy w produkcji, ale niesie sporo wad dla właścicieli i użytkowników.
– W nowej odsłonie iTaxi bardziej skupi się na klientach i ich indywidualnych potrzebach – rebranding pozwolił nam nie tylko odświeżyć warstwę wizualną, ale także otworzyć się na nowe podejście, nowoczesne i lifestylowe. Chcemy, żeby klienci mieli poczucie korzystania z usługi, która dopasowuje się – ceni to, co istotne dla użytkownika. iTaxi to marka „o ludziach i dla ludzi”, a rebranding i kampania „Z Nami do Celu” są świetną reprezentacją tego, co chcemy przekazać w nowej odsłonie – powiedział Kamil Bąkowski, Chief Marketing Officer iTaxi.
W ramach zmiany iTaxi wprowadza do swojej floty Tesle Model Y
– Elektryfikacja floty jest z naszej perspektywy bardzo naturalnym i potrzebnym kierunkiem, który zapewnia komfort na wielu płaszczyznach – z jednej strony to większy komfort dla nas … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS