Sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy PKO Bank Polski zarobił ponad 317 milionów złotych na ekwiwalencie reklamowym. Dane dotyczą sezonu 2019/2020. To trzy razy więcej niż sezon wcześniej.
PKO Bank Polski jako sponsor tytularny Ekstraklasy w sezonie 2019/2020 może pochwalić się zyskiem w wysokości 317 milionów złotych. Wszystko dzięki blisko 126 tysięcy publikacji i programów, co zapewniło bankowi właśnie tak pokaźny ekwiwalent reklamowy.
Porównując te statystyki do sezonu 2018/2019 to aż trzy razy lepszy wynik. Już wtedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent reklamowy z tego tytułu wyniósł 95,5 miliona złotych.
Według analiz Sponsoring Insight w sezonie 2019/20 największą ekspozycję marce PKO Bank Polski w przyniosły publikacje internetowe – zarówno pod kątem ich liczby (105,4 tys.), jak i ekwiwalentu reklamowego (154,8 mln zł), czyli sumy, jaką bank musiałby wydać, gdyby taka obecność w mediach była efektem reklamy.
PKO Bank Polski jest sponsorem tytularnym Ekstraklasy od 1 lipca 2019 roku. W minionym sezonie miał okazję prezentować swoją markę podczas 296 spotkań.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS