A A+ A++

Ujawnienie, ile miasto Zabrze wydało w kampanii wyborczej na billboardy Małgorzaty Mańki-Szulik nie leży w interesie publicznym. Zdecydowała tak sama była prezydent w ostatnich dniach swojego urzędowania.

O billboardach Małgorzaty Mańki-Szulik za pieniądze z miejskiej kasy pisaliśmy w marcu. Zawisły na budynkach i przestankach. Jeden przedstawiał prezydent na tle nowych dróg i centrum przesiadkowego. Drugi był o pozyskiwaniu unijnych funduszy, trzeci o tworzeniu nowych terenów zielonych. Żaden nie był opatrzony logo komitetu wyborczego.

26 lutego zapytaliśmy w Urzędzie Miasta czy plakaty i billboardy to kampania finansowana przez komitet wyborczy, czy też z budżetu miasta? A jeśli to kampania finansowana z budżetu miasta, to ile kosztuje? Jaki podmiot (lub podmioty) realizuje ją na zlecenia miasta? Dlaczego taka kampania organizowana jest akurat przed wyborami samorządowymi?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚmiejecie się z „osiedli łanowych”? „Ludzie mają swoje szczęście, nie warto tego burzyć”
Następny artykułMobilności edukacyjne szansą na rozwój kompetencji kluczowych uczniów GRECJA 2024