A A+ A++

Trwa tzw. procedura inwestycyjna zmierzająca do budowy dwóch nowych odcinków klasy ekspresowej w ciągu drogi krajowej nr 16: Mrągowo – Ełk i Ełk – Knyszyn w północno-wschodniej Polsce. Oba te fragmenty będą znacząco oddziaływać na środowisko – przetną Krainę Wielkich Jezior Mazurskich i Biebrzański Park Narodowy.

Studium sieciowe jako ważny dowód

Jak już pisaliśmy, organizacje pozarządowe od dawna domagają się, by inwestor (Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad) przeanalizował inne korytarze przebiegu S16, które ominą obszary cenne przyrodniczo i atrakcyjne turystycznie. Do tej pory apele strony społecznej pozostały bez reakcji. Jeszcze w 2021 r. Fundacja “Dla Biebrzy” zamówiła niezależne studium, którego celem było sprawdzenie, czy są możliwe korytarze alternatywne dla S16.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSHELL ma zgodę na eksploatację gazu z nowego pola na Morzu Północnym
Następny artykułBędą opłaty na nowych ekspresówkach i autostradach. Kiedy rząd je wprowadzi?