PAP – kadr z filmu
„W wielu aspektach związanych z cyfryzacją i innowacyjnością Polska może być dziś stawiana jako wzór. Problemy często pojawiają się jednak z rozwiązywaniem indywidualnych, nietypowych problemów klientów: wówczas sprawy, zamiast dniami czy tygodniami, potrafią ciągnąć się miesiącami, wymagając dodatkowego zaangażowania wielu środków i pracowników” – ocenia Maciej Czerwiński, dyrektor sprzedaży w ServiceNow.
Ekspert jest gościem drugiej edycji konferencji „EKF Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko”. 2 i 3 października w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, instytucji regulacyjno-nadzorczych, a także firm doradczych i prawnych oraz środowiska naukowego dyskutują o najważniejszych szansach oraz wyzwaniach, stojących przed polskim sektorem ubezpieczeniowym.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS