A A+ A++

Wychodzili z sali i mówili wręcz: “Żenujące”, “Klasówki są trudniejsze” – relacjonuje nauczycielka matematyki. Ósmoklasiści napisali drugi ze swoich egzaminów, w czwartek czeka ich jeszcze język obcy.

– Nie było bardzo trudno, liczę na 80 proc. wzwyż – mówi Kuba, ósmoklasista z Gdańska. – W pamięć zapadło mi zadanie z goframi: trzeba było obliczyć ile mleka i mąki potrzebuję, żeby zrobić ciasto. Było też zadanie o pociągu: trzeba było obliczyć jego długość. I z ceną biletów i układaniem książek na półkę. Do przejścia, serio, jestem spokojny. Teraz wracam do domu. Chyba zrobimy gofry – śmieje się.

Gofry, bilety i długi pociąg

Pierwsze zadanie rzeczywiście dotyczyło gofrów. Podano przepis na ciasto na osiem gofrów. Poniżej były zadania typu prawda/fałsz. Np. “do przygotowania ciasta na 72 gofry, przy zachowaniu właściwych proporcji odpowiednich składników, potrzeba 12 szklanek mleka”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolekcja interesujących zdjęć – street view na pustyni
Następny artykułCo studiować? Polecane kierunki studiów w Łodzi