Wychodzili z sali i mówili wręcz: “Żenujące”, “Klasówki są trudniejsze” – relacjonuje nauczycielka matematyki. Ósmoklasiści napisali drugi ze swoich egzaminów, w czwartek czeka ich jeszcze język obcy.
– Nie było bardzo trudno, liczę na 80 proc. wzwyż – mówi Kuba, ósmoklasista z Gdańska. – W pamięć zapadło mi zadanie z goframi: trzeba było obliczyć ile mleka i mąki potrzebuję, żeby zrobić ciasto. Było też zadanie o pociągu: trzeba było obliczyć jego długość. I z ceną biletów i układaniem książek na półkę. Do przejścia, serio, jestem spokojny. Teraz wracam do domu. Chyba zrobimy gofry – śmieje się.
Gofry, bilety i długi pociąg
Pierwsze zadanie rzeczywiście dotyczyło gofrów. Podano przepis na ciasto na osiem gofrów. Poniżej były zadania typu prawda/fałsz. Np. “do przygotowania ciasta na 72 gofry, przy zachowaniu właściwych proporcji odpowiednich składników, potrzeba 12 szklanek mleka”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS