Dzisiaj, 10 maja (08:39)
Andrew Wilson, prezes i dyrektor generalny Electronic Arts, podkreślił rosnące zainteresowanie firmy wykorzystaniem sztucznej inteligencji w celu przyspieszenia procesu tworzenia gier wideo. Podczas sesji pytań i odpowiedzi po briefingu dotyczącym najnowszych wyników finansowych Wilson omówił, jak EA planuje wdrażać sztuczną inteligencję w swoich przyszłych projektach.
Wilson wyjaśnił, że firma już teraz korzysta z możliwości sztucznej inteligencji, przywołując jako przykład serię EA Sports FC. Dzięki AI deweloperzy mogą szybciej tworzyć realistyczne stadiony piłkarskie i dodawać bardziej zróżnicowane animacje. “Sztuczna inteligencja była zawsze centralnym punktem wszystkich tworzonych przez nas gier, replikując inteligencję człowieka w kontekście rozgrywki,” stwierdził Wilson. Dodał jednak, że obecnie firma znajduje się na wczesnym etapie wykorzystywania generatywnej AI, która ma potencjał, by zrewolucjonizować procesy produkcji.
W trakcie konferencji Wilson wskazał na dwa główne aspekty zastosowania AI. Po pierwsze, jak technologia ta może zwiększyć wydajność. “Tworzenie stadionów skróciło się z 6 miesięcy do 6 tygodni,” podkreślił. To znaczące skrócenie czasu produkcji pozwala zespołom deweloperskim na szybsze wdrażanie nowych elementów i aktualizacji do gier. Czas ten w przyszłości zapewne będzie się dalej skracał.
Drugi aspekt to wzbogacenie gier o bardziej złożone i wiarygodne animacje. “W FIFIE 23 mieliśmy 36 sposobów biegu, a w EA Sports FC 24 już 1200 … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS