A A+ A++

EA Sports i Nike ogłosiły partnerstwo, które ma na celu zintegrować cyfrowe obuwie i odzież marki Nike z grami sportowymi EA Sports. Użytkownicy będą mogli kupować i nosić NFT z logo Nike w grach takich jak FIFA, Madden NFL czy NBA Live.

NFT to tokeny niewymienialne, czyli unikalne cyfrowe przedmioty zapisane na blockchainie. Nike ma własną platformę NFT o nazwie .Swoosh, na której sprzedaje wirtualne wersje swoich kultowych modeli obuwia, takich jak Air Force 1. Te NFT mają być teraz dostępne również w grach EA Sports. Według oświadczenia Nike, partnerstwo ma zapewnić graczom „nowe poziomy personalizacji” i „niepowtarzalne możliwości wyrażania siebie przez sport i styl”. Nie podano jednak dokładnej daty wprowadzenia NFT do gier ani szczegółów dotyczących cen i sposobu zakupu.

Nike jest jedną z pierwszych dużych marek, która wchodzi na rynek NFT w grach. Firma ta eksperymentuje z tą technologią od kilku lat i ma nawet własne metaverse o nazwie Nikeland. EA Sports natomiast jest liderem w produkcji gier sportowych, mający miliony fanów na całym świecie. Partnerstwo między EA Sports i Nike może być więc przełomowe dla rozwoju rynku NFT w grach i dla popularyzacji cyfrowej mody. Może też zachęcić inne firmy do podobnych inicjatyw i stworzyć nowe możliwości dla graczy i kolekcjonerów. Jak dla mnie cała idea NFT nie ma sensu. To strata pieniędzy, ale kto bogatemu zabroni?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł500 колишніх зеків прибули на позиції росіян: ЗСУ завдали потужного удару
Następny artykułНа пошуки ігрової практики: футболіст, з величезним багажем досвіду, офіційно покинув Динамо