A A+ A++
fot. Canva

Za pośrednictwem serwisu udostępnionego od 1 lutego 2021 roku na stronie internetowej www.podatki.gov.pl mogą Państwo łatwo, szybko i kompleksowo załatwić swoje sprawy podatkowe.

E-Urząd Skarbowy działa przez całą dobę, można z niego korzystać z dowolnego urządzenia połączonego z internetem. Aby skorzystać z serwisu należy zalogować się za pomocą profilu zaufanego, e-dowodu, bankowości elektronicznej lub danymi podatkowymi.

W e-Urzędzie Skarbowym można załatwić między innymi takie sprawy jak:

  • złożenie wniosku o zaświadczenie o dochodach PIT,
  • złożenie wniosku o zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach,
  • złożenie wniosku o zaświadczenie o wysokości przychodu, dochodu, podatku należnego oraz składek wykazanych w PIT,
  • złożenie zgłoszenia aktualizacyjnego danych osobowych ZAP-3 dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej,
  • złożenia wniosku o stwierdzenie nadpłaty,
  • złożenie czynnego żalu,
  • złożenie pisma ogólnego w dowolnej sprawie,
  • złożenie zawiadomienia ZAW-NR,
  • złożenie wniosku o przeksięgowanie podatku,
  • złożenie wyjaśnienia przeznaczenia wpłaty,
  • złożenie UPL-1,
  • złożenie OPL-1.

Oprócz w/w spraw możesz także:

  • wysłać Twój e-PIT,
  • skorzystać z e-mikrofirmy (bezpłatna aplikacja do generowania i wysyłki JPK),
  • sprawdzić wykaz Twoich mandatów,
  • dokonać płatności online wyłącznie za siebie,
  • uzyskać informację o zwrotach z PIT czy VAT.

Dzięki personalizacji danych w e-Urzędzie Skarbowym zalogowany użytkownik ma dostęp do swoich danych i możliwość załatwienia wielu spraw bez wychodzenia z domu.

Od 1 marca 2022 roku wszedł w życie standard umawiania wizyty przed przyjściem do Urzędu Skarbowego. Klient w prosty i dogodny sposób może zarezerwować swoją wizytę przez internet.

Możesz to zrobić na stronie www.podatki.gov.pl ze swojego komputera lub smartfona, możesz to zrobić także w siedzibie urzędu na komputerze przeznaczonym do rejestracji wizyt lub telefonicznie. Na sali obsługi pracownicy pomogą w rejestracji przez komputer czy aplikację w telefonie osobom, które nie umieją zrobić tego samodzielnie.

Numer telefonu dedykowany do umawiania wizyt telefonicznych w Urzędzie Skarbowym w Kwidzynie: 55 641 37 85.

Pamiętaj: Klient umówiony ma pierwszeństwo wizyty i określoną godzinę, o której zostanie przyjęty.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOd przemytu ludzi po hodowlę halucynogennych grzybów
Następny artykułDrugie sparingowe zwycięstwo Rakowa podczas zgrupowania w Turcji