W ramach projektu “Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług” Urząd Gminy i Miasta Grójec przygotował dla mieszkańców e-Portal, dzięki któremu mogą Państwo uzyskać przez Internet dostęp do informacji o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności.
System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny.
Portal dostępny jest w Internecie. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania portalu należy korzystać z najnowszej lub przedostatniej wersji następujących przeglądarek: Google Chrome, Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge pracujących w dowolnym systemie operacyjnym (MS Windows, Linux lub Mac OS X), jeśli dana przeglądarka jest dostępna dla danego systemu operacyjnego. Platforma jest dostępna i prawidłowo wyświetlana również na urządzeniach mobilnych wyposażonych w przeglądarkę HTML.
Adres do strony: https://eurzad.grojecmiasto.pl/
Instrukcja użytkownika: http://doc.gminagrojec.pl/…/e-Portal_Grojec_INSTRUKCJA_UZYT…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS