A A+ A++

Które kampanie e-mail marketingowe okazały się najciekawsze w 2019 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-mail marketingiem w 2020 roku? Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >
E-mail marketing na przełomie 2019/2020 podsumowują: Karolina Antonowicz z Redlink i Emaillabs, Roman Grygierek i Jacek Konsek z firmy INIS, Łukasz Getter z PHD Media Direction, Artur Dąbrowski z Animails.

Karolina Antonowiczdyrektor marketingu w Redlink i Emaillabs
3 najciekawsze akcje/kampanie e-mail marketingowe z 2019 roku w Polsce
Chociaż słowo „kreatywne”, „wyjątkowe”, „oryginalne” nieodłącznie kojarzą się z marketingiem i kreacjami, które przygotowujemy również pod mailingi, to tak naprawdę największym wyzwaniem jest stworzenie kreacji, która będzie skuteczna i pozwoli nam osiągnąć nasz cel, którym najczęściej jest sprzedaż…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPIOT: PMI dla sektora tekstylno-odzieżowego: 50,2 pkt na IV kw. 2019 i I kw. br.
Następny artykułNowy autobus przegubowy na testach w MPK Lublin. Ma napęd hybrydowy