Interesującą zmianą na polskim rynku internetowych zakupów spożywczych było między innymi wejście na niego spółki InPost. Firma kurierska ponad rok temu rozpoczęła w Warszawie we współpracy z Makro testy dostaw żywności w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Był to, jak mówił Rafał Brzoska, prezes InPost, pierwszy krok w budowaniu ogólnopolskiej sieci dostaw produktów spożywczych.
Potem z aplikacji InPost Fresh mogli zacząć korzystać mieszkańcy Krakowa i Łodzi, a w lipcu tego roku również kilku śląskich miast. Pozwala ona – jak tłumaczy firma kurierska – łatwo, szybko i bez wychodzenia z domu wykonać codzienne zakupy, które już następnego dnia – specjalnym transportem z kontrolowaną temperaturą – dostarczy kurier InPost. W asortymencie dostępnych jest ponad 11 tys. produktów z oferty sieci Carrefour oraz ponad 9,8 tys. z sieci Makro.
Na początku października InPost Fresh stał się dostępny dla klientów w całej Polsce. Propozycja dla mieszkających z dala od większych aglomeracji nie jest typową ofertą sklepu spożywczego – nie ma w niej szybko psujących się produktów wymagających transportu w odpowiedniej temperaturze. Niemniej i tak wszyscy klienci InPost Fresh mogą wybierać spośród tysięcy produktów z takich kategorii, jak: artykuły spożywcze, dla dzieci, zwierząt, porządki, kosmetyki i higiena.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS