I, co niezwykle ważne, blisko połowa sprzedaży Grupy CCC – dokładnie 43 proc. – to przychód pochodzący z handlu w internecie.
– Sukcesywnie wzmacniamy naszą ofertę produktową, rozwijamy kanały sprzedaży oraz doświadczenia zakupowe klientów. Dzięki temu odnotowujemy wzrosty przychodów w sieci stacjonarnej, przy utrzymaniu wysokiej dynamiki w e-commerce. To pokazuje, że doskonale wykorzystaliśmy moment na cyfryzację biznesu oraz przewidzieliśmy trendy rynkowe i konsumenckie – twierdzi Marcin Czyczerski, prezes zarządu Grupy CCC.
Spółka, która powstała pod koniec ubiegłego wieku i zbudowała w kilka lat dużą sieć stacjonarnych sklepów z obuwiem, dzisiaj bardzo mocno stawia na sprzedaż w internecie. W ramach Grupy działa obecnie przeszło 90 sklepów internetowych w 19 krajach. Dynamika ich sprzedaży jest imponująca. Modivo np. zanotowało tu wynik aż o 95 proc. wyższy niż rok temu, DeeZee o 80 proc., a sklep ccc.eu o 44 proc. wyższy.
Sprzedaż, jak sama Grupa to określa, głównego silnika e-commerce’owego Grupy eobuwie.pl wyniosła w drugim kwartale roku obrotowego aż 805 mln zł – ponad połowę więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS