A A+ A++

I, co niezwykle ważne, blisko połowa sprzedaży Grupy CCC – dokładnie 43 proc. – to przychód pochodzący z handlu w internecie.

– Sukcesywnie wzmacniamy naszą ofertę produktową, rozwijamy kanały sprzedaży oraz doświadczenia zakupowe klientów. Dzięki temu odnotowujemy wzrosty przychodów w sieci stacjonarnej, przy utrzymaniu wysokiej dynamiki w e-commerce. To pokazuje, że doskonale wykorzystaliśmy moment na cyfryzację biznesu oraz przewidzieliśmy trendy rynkowe i konsumenckie – twierdzi Marcin Czyczerski, prezes zarządu Grupy CCC.

Spółka, która powstała pod koniec ubiegłego wieku i zbudowała w kilka lat dużą sieć stacjonarnych sklepów z obuwiem, dzisiaj bardzo mocno stawia na sprzedaż w internecie. W ramach Grupy działa obecnie przeszło 90 sklepów internetowych w 19 krajach. Dynamika ich sprzedaży jest imponująca. Modivo np. zanotowało tu wynik aż o 95 proc. wyższy niż rok temu, DeeZee o 80 proc., a sklep ccc.eu o 44 proc. wyższy.

Sprzedaż, jak sama Grupa to określa, głównego silnika e-commerce’owego Grupy eobuwie.pl wyniosła w drugim kwartale roku obrotowego aż 805 mln zł – ponad połowę więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWygraj strasznie smaczną kolację! [ Wiadomości ]
Następny artykułPodróżują i zdobywają wiedzę. Uczniowie z Gorlic w Auschwitz-Birkenau, a ci z Biecza we Włoszech