A A+ A++

Specjalny blok reklamowy “Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” był emitowany na antenie Polsatu w czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45. Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku, od 27 marca zachęcały spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News. Można było je zobaczyć we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Do oglądania “Reklamy na ratunek” zachęcały również gwiazdy i artyści związani z Polsatem, a także sami reklamodawcy.

Podziękowania dla widzów Polsatu

Według oficjalnych danych dzięki “Reklamie na Ratunek” zebrano ponad 3 miliony złotych.

2 480 000 złotych pochodzić będzie od reklamodawców, pozostałe ponad pół miliona złotych dołoży Telewizja Polsat. Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

ZOBACZ: Polsat News jedną z najbardziej opiniotwórczych stacji w Polsce

– Nasi widzowie i reklamodawcy nieraz udowodnili, że gdy chodzi o pomoc, zawsze można na nich liczyć. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli akcję “Reklama na ratunek” i przyczynili się do jej ogromnego sukcesu. Lekarze, pielęgniarki, wszyscy pracownicy służb medycznych są naszymi superbohaterami. Teraz będziemy mogli przekazać im kolejne cenne wsparcie. Jeszcze raz bardzo dziękujemy widzom i reklamodawcom za zaangażowanie – powiedział Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Organizatorzy akcji Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media dziękują również za wsparcie firmom: Allegro.pl Sp. z o.o., Carrefour Polska Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Cyfrowy Polsat S.A, HBO Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K, Sokołów S.A., mBank S.A., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., P4 Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński Marketing Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., USP Zdrowie Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska S.A.

Wspieranie najbardziej potrzebujących

Fundacja Polsat już wcześniej podjęła decyzję o przeznaczeniu 2 milionów złotych na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służb medycznych. Zostały już złożone zamówienia między innymi na kombinezony, gogle medyczne, maski chirurgiczne, czy rękawiczki ochronne. Jeszcze w tym tygodniu pierwszy sprzęt dotrze do lekarzy i pielęgniarek będących dzisiaj na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Fundacja wzięła także udział w przekazaniu przez Grupę Polsat – sieć Plus i Cyfrowy Polsat – 2200 tabletów dla ponad 400 domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych z 16 województw.

Twoja przeglądarka nie wspiera odtwarzacza wideo…

emi/luq/ Telewizja Polsat

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTroskliwy taksówkarz zaopiekował się pasażerką
Następny artykułMK: powołanie Zespołu ds. Rozwoju Przemysłu Odnawialnych Źródeł Energii