A A+ A++

Przejęcie uzupełnia interfejsy API Vonage Communications o pakietową ofertę wiadomości społecznościowych z obsługą sztucznej inteligencji i handlu konwersacyjnego.

HOLMDEL, New Jersey–(BUSINESS WIRE)– Vonage (Nasdaq: VG), międzynarodowy lider w dziedzinie komunikacji w chmurze, wspierający przedsiębiorstwa w przyspieszeniu ich cyfrowej transformacji, poinformował dzisiaj, że nabył spółkę Jumper.ai, czołowego gracza w dziedzinie rozwiązań wielokanałowego handlu konwersacyjnego, z siedzibą w Singapurze.

Zespół Jumper.ai dołączy do grupy produktowej i inżynieryjnej Vonage. Dzięki temu przejęciu Vonage pozyskała znaczące talenty technologiczne i deweloperskie, a także wiedzę w zakresie handlu konwersacyjnego, uzupełniając programowalne, elastyczne i inteligentne możliwości swojej pojedynczej platformy komunikacyjnej Vonage Communications Platform i bogatego portfolio interfejsów API.

Handel konwersacyjny to modny trend w handlu detalicznym, który wykorzystuje rosnącą konwergencję zakupów i rozmów na platformach takich jak Facebook Messenger, WhatsApp i Instagram, używając funkcji czatu do stworzenia płynnego doświadczenia zakupowego. Konsumenci mogą angażować się w osobiste rozmowy, aby zapytać o informacje na temat produktów i cen oraz budować zaufane relacje ze sprzedawcami.

Platforma Jumper.ai tworzy wielokanałowe, zorientowane na komunikację zaangażowanie klientów i ich podróże zakupowe w serwisach społecznościowych, komunikatorach i w sieci (WhatsApp, Messenger, Apple Business Chat, Instagram, Twitter, SMS, LINE, Google Ads, strony internetowe marek i inne). Zgodnie z prognozą Conversational Commerce z kwietnia 2021 roku, opracowaną przez Juniper Research, całkowita wartość rynku w tej przestrzeni do 2025 roku wyniesie 27 miliardów dolarów[1]. Jako że wiadomości społecznościowe stają się coraz ważniejsze dla konsumentów na całym świecie i stanowią szybki i bezpośredni sposób łączenia się z ich ulubionymi markami, Vonage wprowadzi technologię Jumper.ai, aby rozszerzyć swój całkowity adresowalny rynek i uzupełnić bogate portfolio API o pakietową ofertę handlu konwersacyjnego z obsługą SI.

„Dodanie możliwości konwersacyjnego handlu i wielokanałowości Jumper.ai doskonale wpisuje się w strategię Vonage i jest naturalnym rozszerzeniem oferty spółki. Przekształca interakcje z klientami z powiadomień i prostych komunikatów w rozmowy w całym spektrum procesów angażowania klienta – powiedział dyrektor generalny Vonage, Rory Read. – Dzięki możliwościom handlu konwersacyjnego odpowiadamy na nowe i istniejące potrzeby klientów już teraz i jesteśmy przygotowani do zaspokajania ich zmieniających się wymagań również w przyszłości, zapewniając firmom zintegrowane możliwości handlu, aby uprościć sposób, w jaki obsługują, łączą się i sprzedają swoim klientom z dowolnego miejsca, w dowolnym kanale”.

Jumper.ai to rozwiązanie typu „wszystko w jednym”, które spełnia potrzeby największych marek w zakresie nawiązywania kontaktu z konsumentami za pośrednictwem kanałów internetowych i społecznościowych, a jednocześnie przekształcania tych rozmów w bogatsze, oparte na sztucznej inteligencji doświadczenia klientów z szybką obsługą i realizacją sprzedaży. Dzięki przejęciu Jumper.ai, Vonage zyskuje odpowiednią technologię, aby sprostać wzrastającym potrzebom, a także istniejących klientów korporacyjnych w kluczowych branżach, które stymulują rozwój handlu konwersacyjnego, w tym liderów w branżach marek konsumenckich, żywności, handlu detalicznego, rozrywki, hotelarstwa i podróży, takich jak L’oreal, Kiehl’s, Disney, Axe, Dove, Ben & Jerry’s i Burger King.

„Jumper.ai zbudowano z misją wsparcia firm oraz w odpowiedzi na rosnące wykorzystanie komunikatorów internetowych jako najbardziej preferowanego sposobu komunikacji, zarówno do łączenia się z rodziną i przyjaciółmi, jak i do otrzymywania natychmiastowych, osobistych i pozytywnych uwag od marek – powiedział Yash Kotak, dyrektor generalny i współzałożyciel Jumper.ai. – Z wielką radością dołączamy do zespołu Vonage. Zespolenie naszych wiodących na rynku technologii stwarza okazję do wykreowania nowych, niesamowitych doświadczeń klientów, wykorzystując technologię Jumper.ai i międzynarodowy zasięg Vonage”.

„Ponad 3,5 miliarda ludzi regularnie korzysta z sieci społecznościowych, na całym świecie – wyjaśnia Dan Miller, główny analityk w Opus Research. – Jumper.ai przewidział rolę, jaką sieci i platformy społecznościowe będą odgrywać, jako platformy do reklamy, promocji i, ostatecznie, zakupów”.

Vonage

Vonage, (Nasdaq: VG), międzynarodowy lider w dziedzinie komunikacji w chmurze, wspierający przedsiębiorstwa w przyspieszeniu ich cyfrowej transformacji. Platforma komunikacyjna Vonage jest w pełni programowalna i pozwala na integrację wideo, głosu, czatu, wiadomości i weryfikacji z istniejącymi produktami, przepływami pracy i systemami. W pełni programowalne aplikacje Vonage do komunikacji zunifikowanej i centrum kontaktowego zostały zbudowane na platformie Vonage i umożliwiają firmom przekształcenie sposobu komunikacji i działania z biura lub dowolnego miejsca, zapewniając przy tym niezwykłą elastyczność i ciągłość biznesową.

Vonage Holdings Corp. mieści się w New Jersey, zaś jej biura znajdują się w Stanach Zjednoczonych, Europie, Izraelu i Azji. Informacje na temat firmy Vonage na Twitterze można znaleźć pod adresem www.twitter.com/vonage. Chcąc zostać fanem na Facebooku, należy odwiedzić stronę www.facebook.com/vonage. Aby subskrybować na YouTube, należy odwiedzić stronę www.youtube.com/vonage.

[1] https://www.juniperresearch.com/pressreleases/conversational-commerce-spend-over-rcs-messaging

Źródło: Vonage

KONTAKT:

Vonage – kontakt dla mediów:

Jo Ann Tizzano

tel. (732) 365-1363

e-mail: [email protected]

Vonage – kontakt dla inwestorów:

Hunter Blankenbaker

tel. 732.444.4926

e-mail: [email protected]

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSoaring psychosis cases in the UK a cause for alarm
Następny artykułŚmiertelny wypadek z udziałem ciężarówki na DK51 pod Olsztynem