A A+ A++

Przedsiębiorcy, twórcy, artyści a przede wszystkim mieszkańcy z terenów działalności Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Krzemienny Krąg” od lipca poznają pojęcia takie jak „marka lokalna” i „miejsca markowe”. Pojawiają się pierwsze pomysły, czym i jak wyróżnić region.

Potrzeba promowania marki regionu, to nie tylko chęć zwiększania jego atrakcyjności dla turystów, ale również dla samych mieszkańców. Mieszkańcy i uczestnicy warsztatów wspólnie z prowadzącymi znaleźli wiele motywów, które wyróżniają i mogą wyróżnić świętokrzyskie. Bezkompromisowo to właśnie krzemień, jest najwyżej ocenianym elementem regionu. Jednak uczestnicy spotkania, nie chcą aby był on głównym symbolem. Ich zdaniem powinien on być elementem napędowym w promocji innych produktów i miejsc lokalnych.

Tworzenie marki czy produktu lokalnego musi spełniać odpowiednie kryteria: mieć związek z regionem, być przyjazny dla środowiska i mieszkańców, świadczyć o jakości produktu, być wyjątkowy i stawiać na współpracę. Całość ma być nie tylko produktem gotowym do sprzedaży, ale również strategią marketingową, czyli spójną opowieścią o historii i wartości regionu. [ZOBACZ WIDEO]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZa 130 tys. zł urzędnicy mają komunikować się bardziej zrozumiałym językiem
Następny artykułLiga Europy: Spartak Moskwa – Leicester City. Relacja i wynik na żywo