A A+ A++

Techland wykorzystuje pomysł CD Projekt RED i deweloperzy chcą systematycznie prezentować nowe materiały z Dying Light 2 Stay Human na cyklicznych wydarzeniach. Na ostatnim zobaczyliśmy kilka ujęć z rozgrywki, poznaliśmy datę premiery i zerknęliśmy na edycję kolekcjonerską.

Na początku pokazu pojawił się Tymon Smektała, który potwierdził, że bestie w Dying Light 2 to tak naprawdę zarażeni ludzie – w świecie Techlandu wszyscy są zainfekowani. Omijanie światła słonecznego oraz nie wykorzystywanie serum sprawia, że każdy może zamienić się w potwory. Za dnia raczej nie będziemy musieli obawiać się bestii, ponieważ światło słoneczne będzie nas chronić, ale nadal problemem będą przykładowo budynki, gdzie możemy napotkać na bardzo wymagających przeciwników.

Następnie mogliśmy spojrzeć na rozgrywkę, podczas której nie mogło zabraknąć bestii – główny bohater poruszał się obok „śpiących” i w tej sytuacji musimy unikać przeciwników, nie powinniśmy na nich świecić latarką, a nasze ruchy muszą być bardzo przemyślane. Jeden drobny błąd sprawi, że zmierzymy się z całą grupą wygłodniałych oponentów.

Dying Light 2 wygląda podczas takich akcji bardzo klimatycznie – na materiale zobaczyliśmy zróżnicowanych zarażonych, którzy będą charakteryzować się innymi umiejętnościami… Można odnieść wrażenie, że Polacy mogą nas w kilku miejscach mocno nastraszyć.

Techland potwierdził przygotowanie komiksów wprowadzających graczy w świat gry – zeszyty będą dostępne za darmo w wersji cyfrowej, ale gracze będą mogli kupić fizyczne wydania.

Twórcy wyraźnie bawią się swoją koncepcją i zachęcają graczy do sprawdzenia „jakim zainfekowanym jesteś” – studio przygotowało specjalną ankietę.

Techland pokazał również proces powstawania dźwięków w Dying Light 2 – tutaj standardowo deweloperzy wykorzystują różne przedmioty, by zadbać o odpowiednie odgłosy. Twórcy pamiętają jednak, że każdy potwór, to tak naprawdę człowiek.

W następnym odcinku poznamy proces powstawania broni oraz autorzy przybliżą kooperację. Studio potwierdziło także sporą ciekawostkę – David Belle (twórca parkouru) pomaga deweloperom w opracowaniu ruchów postaci. Wiele na to wskazuje, że Francuz otrzyma nawet swojego NPC-a.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDachowanie BMW na autostradzie A4 / Brzesko / 1 lipca 2021 r.
Następny artykułFreeganizm i foodsharing, czyli jak nie marnować jedzenia [FOTO]