W najmocniejszej stawce nie ma niespodzianek. Liderzy mistrzostw – Elfyn Evans i Scott Martin powalczą o tytuł z kolegami z Toyoty – Sebastienem Ogierem i Julienem Ingrassią. Dzieli ich czternaście punktów. Skład japońskiego producenta uzupełniają Kalle Rovanpera/Jonne Halttunen i Takamoto Katsuta/Daniel Barritt.
Kierowcy Hyundaia mają już jedynie matematyczne szanse na końcowy triumf. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul tracą do liderów 24 punkty, a aktualni mistrzowie Ott Tanak/Martin Jarveoja – 28 oczek. Dani Sordo i Carlos del Barrio pomogą koreańskiej marce w obronie tytułu w klasyfikacji producentów. Zgodnie z zapowiedziami do i20 Coupe WRC wsiądą również Ole Christian Veiby z Jonasem Anderssonem.
Teemu Suninen/Jarmo Lehtinen oraz Esapekka Lappi/Janne Ferm, to skład Ford M-Sport.
Cztery załogi zapowiedziały się w WRC2. Fabie Rally2 evo otrzymają Pontus Tidemand i Patrik Barth oraz zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami Jan Kopecky i Jan Hlousek. Madsa Ostberga i Torsteina Eriksena tradycyjnie zobaczymy w Citroenie C3 R5. Fiestą R5 MkII pojadą Adrien Fourmaux i Renaud Jamoul.
W WRC3 rywalizować będzie trzynaście załóg. O tytuł w kategorii walczą: Marco Bulacia/Marcelo der Ohannesian, Jari Huttunen/Mikko Lukka oraz Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak, którzy w tym tygodniu zaliczyli dwa dni testów przed nadchodzącym rajdem.
W sumie w Rally Monza należy spodziewać się 54 samochodów klasy R5.
Rally Monza stanowi również rundę JWRC. Do rywalizacji przystąpi sześć załóg.
Lista Zgłoszeń
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS