1 maja minie dokładnie 20 lat od wejścia Polski do Unii Europejskiej. To były także lata, które odmieniły Opole. Z tej okazji miasto przygotowało kampanię, która ma na celu pokazanie tych właśnie zmian. Dzięki unijnym funduszom zrealizowano projekty warte 2 miliardy złotych.
O pozytywnych efektach zmian, które stały się możliwe dzięki unijnym funduszom, będzie informować nowa kampania promocyjna realizowana pod hasłem “Opole. Dwie dekady zmian”. – Nasze miasto bardzo dynamicznie się zmienia, a dzięki archiwalnym zdjęciom chcemy pokazać, jak wybrane lokalizacje wyglądały wcześniej. Te obrazy pokażą, co zyskaliśmy. Materiały będą publikowane w miejskich ekspozytorach oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Zapraszamy do tego, aby mieszkańcy dzielili się archiwalnymi zdjęciami Opola sprzed wejścia Polski do Unii Europejskiej – wyjaśnia Łukasz Śmierciak, naczelnik ratuszowego wydziału promocji.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS