A A+ A++

1 maja minie dokładnie 20 lat od wejścia Polski do Unii Europejskiej. To były także lata, które odmieniły Opole. Z tej okazji miasto przygotowało kampanię, która ma na celu pokazanie tych właśnie zmian. Dzięki unijnym funduszom zrealizowano projekty warte 2 miliardy złotych.

O pozytywnych efektach zmian, które stały się możliwe dzięki unijnym funduszom, będzie informować nowa kampania promocyjna realizowana pod hasłem “Opole. Dwie dekady zmian”. – Nasze miasto bardzo dynamicznie się zmienia, a dzięki archiwalnym zdjęciom chcemy pokazać, jak wybrane lokalizacje wyglądały wcześniej. Te obrazy pokażą, co zyskaliśmy. Materiały będą publikowane w miejskich ekspozytorach oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Zapraszamy do tego, aby mieszkańcy dzielili się archiwalnymi zdjęciami Opola sprzed wejścia Polski do Unii Europejskiej – wyjaśnia Łukasz Śmierciak, naczelnik ratuszowego wydziału promocji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPonad 5,2 mln zł z UE na zakup nowych wozów strażackich dla druhów z powiatu mińskiego
Następny artykułRafał Gikiewicz wraca do polskiej Ekstraklasy. Będzie bronił w Widzewie Łódź