Nowy model opon Dunlop Mutant ma oznaczenie “M+S” (mud + snow, czyli błoto + śnieg), co wysoko stawia poprzeczkę. W przypadku motocykli żaden z renomowanych producentów nie może się pochwalić tego typu oponą.
Ludzie z Dunlopa twierdzą, że Mutant łączy cechy opony sportowej (a konkretnie tzw. “weta”) z turystyczną. A dzięki specjalnej konstrukcji, użytym materiałom oraz mieszance te opony w każdych warunkach zapewnią przyczepność, zaufanie i trwałość. Żadna z 4 pór roku nie jest im straszna.
W czasie projektowania uwzględniono fakt, że Mutanty będą używane również w trudnych warunkach klimatycznych (czyt. zimą). Opony trafią do sprzedaży w styczniu 2020.
Dmitri Talboom, product manager Dunlop Motorcycle w Europie wyjaśnia: Coraz częściej widzimy motocykle typu scrambler, retro i naked, używane jako całoroczne, uniwersalne maszyny. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że ci motocykliści poszukują opony, która zapewni im sportowe wyczucie i przyczepność, ale także pewność siebie, aby cieszyć się jazdą bez względu na pogodę. Wszystko to oferuje Dunlop Mutant.
Dunlopy Mutant obejmują pięć rozmiarów na przód i sześć na tył. Zapewnia to dopasowanie do ponad 370 różnych modeli motocykli.
zobacz galerię
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS