– Ski to ja, a sun to Krzysztof – tak żartobliwie przedstawiała swoje biuro podróży Skisun Travel jego właścicielka Dorota Ostalska podczas prezentacji dla agentów turystycznych zrzeszonych w Ogólnopolskim Stowarzyszeniu Agentów Turystycznych.
Skisun Travel założyli Dorota Ostalska i Krzysztof Majda, dwoje pracowników biura Neckermann Polska, którzy zajmowali się u tego touroperatora produktem dla narciarzy (Ostalska) i na letnie wyjazdy do Bułgarii (Majda).
CZYTAJ: Na narty z Ostalską i Majdą (d. Neckermann)
W ostatni piątek oboje spotkali się w Poznaniu z agentami turystycznymi z Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych. Na wstępie Majda przekonywał, że dla Skisun Travel najważniejsze są wartości: jakość, rzetelność, autentyczność. I pasja. Opowiadał o swoim i Ostalskiej doświadczeniach w branży turystycznej. W jego wypadku 20-letnich, w jej – kilkunastoletnich. Podkreślał, że oboje cieszą się zaufaniem zagranicznych hotelarzy, co w jego wypadku zaowocowało nawet nadaniem mu honorowego obywatelstwa greckiej wyspy Kos.
Skisun Travel oferuje jedynie podróże z dojazdem własnym. Firma, która wystartowała w październiku zeszłego roku z ofertą zimową dla narciarzy, obsłużyła już kilkuset klientów. Ma teraz w ofercie oprócz nart we Włoszech, Austrii, Czechach, Szwajcarii i Francji także kierunki letnie: Bułgarię, Chorwację, Czarnogórę, Włochy (okolice jeziora Garda, Toskania, północne wybrzeże Adriatyku) i Polskę (góry, morze i Mazury).
We wszystkich tych miejscach – zapewniali Ostalska i Majda – ich biuro dysponuje całym przekrojem noclegów. Od tanich, dwugwiazdkowych apartamentów, kwater prywatnych lub gospodarstw agroturystycznych po hotele pięciogwiazdkowe.
Na 12 grudnia tego roku zapowiada zorganizowanie otwarcia sezonu narciarskiego w jednym z włoskich ośrodków narciarskich, czyli z angielska ski openingu. Takie imprezy organizował też kilka lat z rzędu Neckermann, a w ostatnich uczestniczył jako gwiazda Adam Małysz. W pakiecie ski openingu Skisun Travel ma być pięć noclegów i czterodniowy karnet na stoki, a wśród uczestników zarówno turyści, jak i zaproszeni agenci turystyczni.
– Mamy już zapytania o sezon 2020/2021. Ponieważ najczęściej klienci pytają o Włochy i Austrię, na tych kierunkach się skupimy. Będziemy mieć w ofercie wszystkie najważniejsze regiony i ośrodki narciarskie. Zarówno te, które ma konkurencja, jak i takie, których nie ma – zapowiada Ostalska. – Będzie też można u nas rezerwować skipasy – dodaje
– Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy jeździcie na nartach i możecie nie wiedzieć, jak sprzedawać ten produkt. Dlatego namawiam, żebyście dzwonili do nas, a my nie tylko znajdziemy odpowiednie oferty, ale i podpowiemy, jak je przedstawić klientom – zachęcała Ostalska.
– Wszystko robimy sami, to nas wyróżnia – podkreślał Majda. Dlatego apelował o bezpośrednie kontaktowanie się z nim lub Ostalską bez wahania o każdej porze dnia i nocy, w razie pytań lub problemów.
– Jak dostaniemy zapytanie, w kwadrans damy odpowiedź – dodawała Ostalska. I wyjaśniała, że możliwości znalezienia noclegu dla klientów agentów turystycznych są o wiele szersze niż te, które widać w systemie rezerwacyjnym Blue Vendo. Ostalska zapowiedziała też, że w ciągu pół roku oferty jej firmy będą widoczne również w systemie MerlinX, który jest zdaniem wielu agentów wygodniejszy.
W podsumowaniu prezentacji właściciele Skisun Travel wypunktowali atuty swojej firmy ważne dla sprzedawców: jedna stawka prowizji dla wszystkich agentów od pierwszej rezerwacji – 10 procent (a 30 procent prowizji od dodatkowych ubezpieczeń), możliwość odciągania sobie prowizji kiedy klient dopłaca do całości ceny imprezy i wsparcie merytoryczne i techniczne 24 godziny na dobę. Ten drugi warunek znalazł się w umowie agencyjnej na wniosek OSAT-u, duet Skisun Travel konsultował bowiem jej kształt z tą organizacją i zastosował się do kilku jej uwag.
ZOBACZ TEŻ: Wakacyjny Ekspert już w sieci
Skisun Travel był też sponsorem kilkugodzi … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS