A A+ A++

tmeu 06.01.2021, 09:47

“Wyjścia ze stacji metra po obu stronach ul. Lazurowej”

To nie żadna ulica tylko biedaautostrada.

Całe te tereny przy zachodnim krańcu M2 to chyba obok Białołęki czy os. Derby najbardziej zmarnowany urbanistycznie i patologiczny kawałek miasta.

już oceniałe(a)ś

11

6

mtirala 06.01.2021, 11:32

Skusił mnie tytuł, sądząc z liczby mnogiej myślałem, że będzie także o węźle przesiadkowym na wschodnim końcu (Bródno).

Ani słowa i nie dziwota. To temat niewygodny dla Pana Redaktora. Bo wschodni koniec linii M2 nie będzie miał węzła przesiadkowego.Pan Redaktor od lat uważał, że W-wa kończy się na Bródnie. Dlatego zwalczał (i zwalczył) pomysł na hub przesiadkowy dla północno-wschodniej części aglomeracji warszawskiej przy (hipotetycznej już) stacji metra Głębocka / Toruńska. “Nima potoków pasażerskich” pisał pan Ossowski.

Dziś w godzinach szczytu nie wystarcza dla nich 5 pasów Trasy T.

Pan Redaktor jako czwarta władza przyczynił się do tego nonsensu. Mamy więc wielką aglomerację warszawską, z tysiącami ludzi dojeżdżającymi do niej do pracy – jak na całym świecie. – i po wschodniej stronie bez żadnego hub komunikacyjnego. Za to z zawiniętym w koci ogonek trasą metra kończącą się przy linii tramwajowej prowadzącej do centrum.

już oceniałe(a)ś

11

4

nicky-mouse 06.01.2021, 09:41

Kompletną bzdurą jest to że metro buduje się z założeniem dojechania do niego prywatnym samochodem, a nie komunikacją podmiejską. Najlepszy przykład to fakt że pomimo budowy stacji technicznej – Mory/Karolin BEZPOŚREDNIO PRZY LINII KOLEJOWEJ Ożarów-Błonie-Kutno, tysiące potencjalnych pasażerów mających cel podróży gdzieś przy 2 linii metra, na pociąg metra popatrzą sobie przez okno z pociągu podmiejskiego. NIE zaplanowano przesiadki, najbliższa bezpośrednia przesiadka… na stacji Stadion!

I to nie wynika z oszczędności bo na darmowy garaż dla tysiąca (czyli tyle co w jednym podmiejszczaku może być ludzi) aut kasa się znajdzie.

już oceniałe(a)ś

10

5

sceptyczny.debunk 06.01.2021, 12:21

Kilkaset mln na węzły przesiadkowe? A nie ma 200 mln na budowę linii tramwajowej na Gocław? Serio?

już oceniałe(a)ś

5

2

widze-to-tak 06.01.2021, 10:30

Zobaczymy jak to będzie z wyjściami ze stacji metra po obu stronach ul. Lazurowej. Na wizualizacji podpisanej “Wyjścia ze stacji metra po obu stronach ul. Lazurowej na wysokości Doroszewskiego” pokazane są wyjścia przy ul. Połczyńskiej (stacja Karolin).

już oceniałe(a)ś

4

0

kroczja 06.01.2021, 13:43

Ciekawi mnie sprawa upominania się o przejścia podziemne. Przecież jeszcze niedawno promowane były przejścia naziemne, które podobno są wygodniejsze. Skoro naziemne są lepsze, a podziemne trzeba likwidować, to lepiej oszczędzić i przygotować tylko “wygodne” przejścia na powierzchni. Przykładem promowania przejść naziemnych jest chociażby sprawa przejść przy Dworcu Centralnym, nie wspominając o wcześniejszych niestety zrealizowanych pomysłach.

już oceniałe(a)ś

1

2

Drone 06.01.2021, 10:14

Wydaje mi się, że błędnie podpisano wizualizację “Wyjścia ze stacji metra po obu stronach ul. Lazurowej na wysokości ul. Doroszewskiego ILF” sugerując, że wyjścia przy stacji Lazurowa (Os. Górczewska) będą po obydwu stronach ul. Lazurowej. To zdjęcie przedstawia stację Karolin (Mory) – tak też plik z tą wizualizacją jest podpisany w plikach do pobrania z UM Warszawa.

Skoro już jesteśmy przy temacie tych brakujących (?) wyjść po obydwu stronach Lazurowej (bo nie widać ich jednak na przedstawionych przez miasto zdjęciach), to może jako Wyborcza spróbowalibyście się czegoś dowiedzieć u źródła?

już oceniałe(a)ś

2

0

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKiedy uczniowie wrócą do szkół? Czarnek o możliwych scenariuszach
Następny artykułDzwonią do Jandy w jednym celu. Pracownicy teatru przerażeni