A A+ A++

Groźny mężczyzna, drobna seniorka i… kura nioska. Co łączy to niecodzienne trio? W nowej odsłonie swojej kampanii, Stowarzyszenie Otwarte Klatki udowadnia, że pomaganie zwierzętom nie ma społecznych granic.

Fot. Materiały prasowe stowarzyszenia  Otwarte Klatki

Celem spotu jest zachęcenie odbiorców do podpisania petycji o wycofanie klatek do największego producenta jaj w Polsce i Unii Europejskiej – Grupy Woźniak.

Wyniki śledztwa przeprowadzonego przez Otwarte Klatki i Gazeta.pl na fermie wspomnianego producenta wzbudziły w ostatnich tygodniach ogromne oburzenie internautów, stały się także przedmiotem dyskusji politycznej. W ciągu pięciu tygodni od publikacji śledztwa, petycję do Grupy Woźniak podpisało już 35 tysięcy obywateli i obywatelek, a liczba ta stale rośnie.

Źródło: Youtube

Publikowane dotychczas w ramach kampanii materiały śledcze, zarejestrowane na terenie fermy, pokazały ogrom cierpienia kur niosek, a nagrania były trudne w odbiorze dla niektórych widzów. Tym razem Otwarte Klatki postawiły na lżejszą formę wezwania do działania, by dotrzeć do kolejnych grup odbiorców.

Poruszenie i oburzenie chcemy przekuć we wspólne działanie. Mamy problem z tym, jak traktowane są zwierzęta w hodowli klatkowej, podzielają go tysiące internautów i konsumentów. Tym spotem chcemy zachęcić, by niezależnie od tego, co na pozór dzieli nas na co dzień – wspólnie zawalczyć o zwierzęta i pokazać Grupie Woźniak, jak wielka odpowiedzialność na niej spoczywa. Wierzymy, że taka forma pozwoli nam dotrzeć do grona osób, które na co dzień unikają oglądania drastycznych materiałów z ferm przemysłowych – mówi Weronika Pochylska, menadżerka ds. Public Relations ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

W Polsce około 39 milionów kur żyje w klatkach. Większość Polaków zgadza się, że warunki chowu kur powinny ulec poprawie. Według badania opinii społecznej Biostatu z czerwca br. aż 75% ankietowanych popiera zakaz hodowli klatkowej zwierząt.

Fot. Materiały prasowe stowarzyszenia Otwarte Klatki

Za koncepcję i produkcję spotu odpowiada agencja kreatywna Mova Film z Gdańska. Projekt wyreżyserował związany z agencją Mayo Kucharski.

W główne role wcielili się Renata Szkup i Łukasz Rosiak. W spocie wystąpiła też przyzwyczajona do kontaktu z ludźmi kura terapeutyczna Chickaletta, która na co dzień mieszka w ośrodku „Alpaka Team” w Jankowie Gdańskim.

Link do petycji skierowanej do Grupy Woźniak można podpisać na stronie: www.jakonetoznosza.pl.

12 znanych osób apeluje do Lidla o polepszenie warunków życia kurczaków hodowanych na mięso w najnowszym spocie Otwartych Klatek. Chodzi m.in. o zmniejszenie stłoczenia zwierząt na fermach i rezygnację z nienaturalnie szybko rosnących ras kurczaków, które zabija się w wieku zaledwie 6 tygodni.

Gracze mogą odwiedzić wirtualną fermę i awatary zwierząt hodowlanych, by złożyć podpis pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa, prowadzoną przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki i Compassion in World Farming Polska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOto sekret kruchej szarlotki z apetyczną złocistą skórką. Jak ją zrobić? [PRZEPIS]
Następny artykułPishing metodą na e-TOLL. MF i KAS ostrzegają przed próbą wyłudzenia