A A+ A++

Osoby mające rachunek w BM IBG BSK w piątek nie odzyskały dostępu po tym jak w czwartek działalność brokera sparaliżowała awaria.

– Nie zdążymy uruchomić systemu przed końcem sesji. Wygląda na to, że naprawimy go w ciągu najbliższych godzin – mówi Piotr Utrata, rzecznik banku. Problemy z logowaniem do systemu Makler w systemie ING Banku Śląskiego i aplikacji ING Makler Mobile rozpoczęły się już w środę rano, a w czwartek systemy stały się niedostępne dla wszystkich klientów. Bank od wczoraj zapewnia, że nieustannie pracuje nad naprawieniem awarii.

„Minęła 13:00, ale nie jesteśmy jeszcze gotowi na włączenie Maklera. Robimy wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić funkcjonowanie systemu. Będziemy informować Was na bieżąco o postępie prac” – oświadczył bank po południu.

Rano podał, że pracowano całą noc, ale nie uda się przywrócić dostępu do rachunków przed otwarciem sesji. „Zakładamy, że Maklera uda się przywrócić o godzinie 13.00. Raz jeszcze przepraszamy!” – podano w komunikacie. W czwartek bank wskazywał, że przyczyną jest awaria kluczowej dla aplikacji usługi od zewnętrznego dostawcy.

„Mimo upływu wielu godzin, prace naprawcze wciąż trwają, staramy się zakończyć je jak najszybciej. Niestety, nie jesteśmy w stanie podać terminu i godziny przywrócenia systemu. Z … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolska zagra przed Euro z Rosją i Islandią. “Na 98 proc.”
Następny artykułPożar w Łękach, bardzo duże straty. Czy to było podpalenie?