A A+ A++

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich  informuje, że w związku ze zmianami przepisów ustawy o dowodach osobistych, usługa składania wniosku w formie dokumentu elektronicznego, zarówno dla osoby dorosłej jak i dziecka/podopiecznego, została wyłączona.
Z  dniem 27 lipca 2021r.  osoba ubiegająca się o dowód  osobisty  musi  osobiście złożyć wniosek o jego wydanie w organie dowolnej gminy   na terenie kraju. Dodatkowa informacja w tym zakresie została zamieszczona
w serwisie www.gov.pl na stronie zawierającej informacje „Uzyskaj dowód osobisty”.

autor: Iwona Grim – Wydział Spraw Obywatelskich, ERW

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOlimpijskie srebro torunianki Kasi Zillmann
Następny artykułZielona Góra. Przemycali narkotyki awionetką. Zostali aresztowani tuż po wylądowaniu