A A+ A++

Obecnie dostawą opon do wszystkich głównych kategorii (samochody Rally1, WRC 2, WRC 3, Junior WRC) jest Pirelli. Włoski producent przejął obowiązki Michelina po sezonie 2020, a jego obecna umowa wygasa na koniec 2024 roku.

Ogłoszony przetarg dotyczy lat 2025-2027. Oferty można składać do 15 września. Rozstrzygnięcie planowane jest nieco ponad miesiąc później.

Czytaj również:

Potencjalny dostawca zgłaszając się do przetargu musi zaprezentować po dwie mieszanki szutrowe i asfaltowe, oponę na śnieg z kolcami oraz zimową oponę na asfalt w opcji z i bez kolców.

Oferenci muszą wykazać, że ich produkty cechuje najwyższa odporność na przebicia, mogąc jednocześnie zapewnić możliwość wyboru różnych strategii związanych z ogumieniem – brzmi fragment ogłoszenia.

Opony w WRC muszą wiązać się przede wszystkim ze strategią i osiągami w zmieniających się warunkach, a nie kojarzyć z kapciami czy nadmiernym zużyciem obniżającym osiągi. Konieczna jest wyraźna różnica między oponą deszczową i slickiem, tak, aby było łatwo dostrzec, że kierowca dokonał złego wyboru.

Osiągi w WRC są obecnie na bardzo wysokim poziomie, a FIA zaprasza oferentów do zaprezentowania innowacyjnych sposobów zachowania widowiskowości sportu, przy jednoczesnej poprawie bezpieczeństwa.

Czytaj również:

Polecane video:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKosztuje złotówkę. Wąsik zniknie po kilku dniach
Następny artykułMistrzowie z Akademii Zamojskiej docenieni przez Rektora