A A+ A++

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu rozwiązania Xsolla Academy Online (XAO). Od 2005 r. Xsolla wspiera branżę gier, wspomagając twórców i wydawców w procesach finansowania, wprowadzania na rynek i sprzedaży gier na całym świecie oraz czerpania z nich dochodów. Teraz firma pragnie podzielić się swoją wiedzą fachową, aby zapewnić każdemu twórcy gier równy dostęp do wiedzy i doświadczenia, jakie udało jej się zgromadzić w toku prowadzonej działalności. Wprowadzenie Academy stanowi wyraz zobowiązania Xsolla na rzecz wspierania innowacyjności, dostępności i wymiany wiedzy i doświadczeń w społeczności gier przy jednoczesnym propagowaniu wzajemnej komunikacji i rozwoju.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240708077280/pl/

Xsolla Academy Online to platforma szkoleniowa oparta na grywalizacji, zaprojektowana z myślą o wsparciu twórców gier, profesjonalistów pragnących rozwijać swoją karierę zawodową oraz nowych podmiotów w branży w umiejętnym radzeniu sobie ze związanymi z nią wyzwaniami. XAO zapewnia dostęp do branżowej wiedzy fachowej, od sposobów finansowania gier po strategie następcze po wprowadzeniu gry na rynek, aby umożliwić korzystającym z niej osobom osiąganie sukcesów w konkurencyjnym sektorze gier.

Podczas opracowywania programów szkoleniowych firma podkreśla znaczenie dla branży oraz praktyczne zastosowania, przedstawiając specjalistyczne porady i zapewniając ich dostępność. Platforma oferuje członkom wiele różnych możliwości, takich jak między innymi:

  • zdobycie istotnych umiejętności i poznanie najlepszych praktyk w drodze sześciu modułów opartych na grywalizacji: sektor gier, zarabianie na grach, marketing, dystrybucja, inwestycje oraz rozwiązania Xsolla dla biznesu;
  • poznanie podstaw sektora gier: ramy, skuteczne praktyki, techniki i narzędzia przyczyniające się do realizacji strategii biznesowych i określenia następnego etapu działalności i rozwoju kariery;
  • koncentracja na najważniejszych kwestiach dzięki zastosowaniu drobiazgowego podejścia szkoleniowego: omówienie najważniejszych zagadnień za pomocą materiałów opracowanych we współpracy z ekspertami z branży, którzy rozumieją napotykane w niej wyzwania. Wystarczy wybrać konkretny obszar i przejrzeć różne dostępne w nim tematy;
  • osiąganie postępów poprzez uczenie się za pomocą gier: nauka we własnym tempie, z dowolnego miejsca, za pomocą angażujących, interaktywnych materiałów dostarczanych przez unikatowe grono instruktorów;
  • dostęp do stale aktualnych treści: bieżące informacje na temat najnowszych trendów i praktyk w branży, dostarczane w wygodny sposób za pośrednictwem jednej platformy;
  • nawiązywanie kontaktów i rozszerzanie horyzontów dzięki globalnej społeczności XAO: za pomocą różnych forów i wydarzeń służących nawiązywaniu kontaktów uczestnicy mogą komunikować się z innymi twórcami, branżowymi ekspertami i potencjalnymi inwestorami, zyskując cenne kontakty i możliwości rozwoju.

Informacje na temat instruktorów, programów i sposobu dołączenia do znakomitej społeczności Xsolla można znaleźć pod adresem: https://xsolla-academy.com/

Xsolla Academy Online umożliwia opracowanie strategii mających długotrwałe pozytywne skutki oraz znalezienie sposobów na radzenie sobie z bieżącymi wyzwaniami biznesowymi. Zarówno w celu poczynienia kolejnych kroków na ścieżce kariery, jak i postawienia pierwszych kroków w branży lub rozwoju prowadzonej w niej działalności, Xsolla oferuje niezbędne narzędzia oraz wsparcie.

Dołączenie nie wymaga żadnych opłat, a pozwala zadbać o wieloletni sukces działalności w sektorze gier dzięki Xsolla Academy Online.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Montrealu, Londynie, Berlinie, Pekinie, Kantonie, Seulu, Tokio, Kuala Lumpur, Raleigh i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
 
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240708077280/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla
e-mail: [email protected]

Źródło informacji: Business Wire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIII edycja spacerów „Odkryj Lublin – zainspiruj się historią naszego Miasta!”
Następny artykułKolejne Roso­maki z wieżami ZSSW-30 dla Wojsk Lądo­wych