A A+ A++

Aż do grudnia ub.r. Dorota Gawryluk odpowiadała za cały pion informacji i publicystyki w Polsacie. Miała swoją wizję rozmów z politykami oraz informowania o polityce i nie obrażała się, kiedy zarzucano jej, że nadzorowane przez nią programy są nudne, wyzute z emocji.

– My widza szanujemy i go informujemy, a nie chcemy go za wszelką cenę kształtować. W dziennikarstwie musi być nuta rozrywki, telewizja informacyjna to też trochę “entertainment”, ale to nie mogą być same fajerwerki. Jak pójdziesz w tę stronę, to skończysz w show-biznesie – tłumaczyła w “Dzienniku. Gazecie Prawnej”.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Złość Gawryluk

Dorotę Gawryluk irytowało podgrzewanie nastrojów u konkurencji, ale również zmasowana krytyka TVP Jacka Kurskiego ze strony liberalnych środowisk.

To jest tylko kontynuacja tego, co się działo na polskim rynku mediów przez ostatnie 30 lat. Kontynuacja! […] Teraz wszyscy tropią PiS-owskie sympatie. Gdzieście byli, pytam? Gdzie byliście, kiedy z mediów publicznych wyrzucano wszystkich, którzy nie chcieli razem z Robertem Kwiatkowskim służyć Kwaśniewskiemu i SLD? Gdzie byliście, kiedy pozbywano się dziennikarzy, którzy nie chcieli klaskać Platformie? Wtedy nic wam nie przeszkadzało, dziś drażni was każde źdźbło w oku? Wk…a mnie taka hipokryzja – powiedziała Robertowi Mazurkowi.

Tylko bez kłótni

Program “Lepsza Polska” Doroty Gawryluk w założeniu ma wpisywać się w tę polsatowską filozofię dziennikarstwa politycznego, “bez agresji i jałowych sporów”.

Jestem przekonana, że można zrobić merytoryczną, dociekliwą i kulturalną debatę bez kłótni. Chciałabym tak prowadzić dyskusję, żeby widz miał poczucie, że czegoś się dowiaduje. Polsat zawsze był miejscem uczciwej debaty, mam nadzieję że mój program będzie cegiełką do tego co Polsat już robi – mówiła dla serwisu internetowego Polsat News.

Lokomotywa stacji informacyjnych

Wyniki ogladalności pierwszych czterech odcinków nowego publicystycznego talk-show wskazują, że widzowie “kupili” proponowaną formułę. Jak podaje “Press”, program przyciągał średnio 714 tys. w kanale głównym, 245 tys. w Polsat News i 138 tys. w Wydarzeniach24.

Udział w rynku na antenie Polsatu wyniósł 6,08 proc. w grupie ogólnej i jest nieco niższy od średniej całej stacji w marcu (6,79 proc.). Z drugiej strony program ciągnie w górę procentowy udział zarówno Polsat News (stosunek 2,06 do 1,51), jak i Wydarzeń24 (1,18 do 1).

“Lepsza Polska” jest emitowana w czwartki o 19:15.

W 52. odcinku podcastu “Clickbait” rozwiązujemy “Problem trzech ciał” Netfliksa, zachwycamy się “Szogunem” na Disney+ i wspominamy najlepsze seriale 2023 roku nagrodzone na gali Top Seriale 2024. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Wiem, jakie to poświęcenie być matką”. Karinie Bosak załamał się głos w Sejmie
Następny artykułPożar samochodu na autostradzie A4. Korek ma 12 kilometrów!