A A+ A++

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie wdrożył nowe narzędzia kontaktu z rolnikami, aby skutecznie doradzać i rozwiązywać bieżące problemy pomimo barier komunikacyjnych.

Codzienny rytuał pracy zmienił swój wymiar ale nie jakość świadczenia. Zgodnie z zaleceniami rządu, w dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz interesantów, w Ośrodku został wprowadzony system pracy zdalnej uzupełniony świadczeniem dyżurów pracowników w miejscu pracy tj. w Centrum w Olsztynie i w Oddziale w Olecku oraz w Powiatowych Zespołach Doradztwa Rolniczego. Doradcy terenowi czuwają nad płynnością pracy, na bieżąco wypełniając wnioski pomocowe.

Wraz z wejściem w życie obostrzeń związanych z pandemią COVID -19 uruchomione zostały dodatkowe narzędzia kontaktu z klientami. Ograniczenie pracy w pełnej interakcji stworzyło okazję do wykorzystania nowych technologii i rozwiązań IT celem realizacji bieżących zadań Ośrodka bez zakłóceń.

Na stronie http://wmodr.pl działa cz@t, który umożliwia specjalistom Ośrodka stały kontakt z rolnikami. Porady udzielane są w zależności od wybranej kategorii branżowej, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Na pytania odpowiadamy również korzystając z sekcji http://wmodr.pl/kontakt, poprzez formularz kontaktowy.

Kolejna z dostępnych form kontaktu to bezpłatna, mobilna aplikacja ODR Olsztyn, za pośrednictwem której można nie tylko umówić spotkanie z doradcą ale monitorować informacje o terminach atestów opryskiwaczy, polis ubezpieczeniowych, śledzić aktualne zagrożenia wynikające z pojawienia się organizmów szkodliwych w uprawach. Instalując aplikację z play.google.com zyskujemy dostęp do aktualności branżowych i opieki doradcy.

              

Nowa strategia komunikacji uwzględnia również potrzeby interakcji samych rolników. Z myślą dedykowanej, bezpiecznej przestrzeni       wirtualnej  stworzone zostało Forum.  

Platforma komunikacyjna http://forum.wmodr.pl ułatwia wymianę informacji, doświadczeń z zakresu rolnictwa i Wspólnej Polityki Rolnej oraz    dobrych praktyk.

Ośrodek dokłada wszelkich starań, aby w tym szczególnym czasie wszyscy klienci zostali otoczeni opieką doradczą i informacyjną. Specjaliści WMODR pracują już nad kolejnymi rozwiązaniami, które pobudzą lokalną przedsiębiorczość wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynkowym.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTriumph Street Triple RS – nowość 2020 [test, video]
Następny artykułWOJAS SA (8/2020) Przychody osiągnięte w kwietniu 2020 roku