Pamiętacie Dominara D400? Ten mały naked był testowany przez naszą redakcję przez ostatnie dwa lata. Motocykl zaskoczył nas niskim zużyciem paliwa, całkiem fajnym wyglądem i sporą bezawaryjnością. Przez dwa lata w Dominarze nie zepsuło się nic. Silnik nie brał ani grama oleju, mimo że autostradowe odcinki Wrocław-Łódź były dla niego chlebem powszednim.
W marcu, Bajaj Auto Limited podjął ważną decyzję dotyczącą rynku Europejskiego dotyczącą zmiany nazwy tego motocykla. Od tego roku Dominar D400 będzie się nazywał Bruzer B400. Od poprzednika rożni się przede wszystkim nowym przednim zawieszeniem, zwiększoną mocą silnika i nieco bogatszym wyposażeniem.
Zmodyfikowany singiel ma teraz większy zakres obrotów użytecznych, osiąga moc 40 KM oraz dysponuje wyższym momentem obrotowym w szerszym zakresie. Zmiany udało się uzyskać dzięki nowemu układowi rozrządu – teraz jest to DOHC, oraz zmienionemu układowi wydechowemu. Nowy tłumik nie dość, że ładnie wygląda to i świetnie brzmi. Nad płynnością przeniesienia napędu czuwa wielotarczowe sprzęgło mokre z funkcją antyhoppingu, a nowe przednie zawieszenie wykorzystuje widelec upside-down. Układ hamulcowy – dzięki radialnemu zaciskowi w przednim kole oraz dwukanałowemu systemowi ABS – zapewnia większą skuteczność i precyzję pracy.
Zmiany w silniku uzupełnia poprawiona ergonomia, a także lepsze wyposażenie, uzupełnione m.in. o nowy wyświetlacz LCD, informujący m.in. o włączonym aktualnie biegu. Całość wyglądu dopełnia odświeżona stylistyka i nowe warianty kolorystyczne. Motocykl Bruzer B400 dostępny będzie w sprzedaży w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i zielonym.
Więcej informacji o Bruzerze B400 znajdziesz a stronie www.bajaj.pl
Motocykle z nazwą Dominar D400 dostępne będą wyłącznie z rokiem produkcji 2019 i będą sprzedawane do momentu wyczerpania stanów magazynowych. W sezonie 2020 jego miejsce w całej Unii Europejskiej zajmuje Bruzer B400.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS